پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
در حالیکه معاون سابق بانک مرکزی تصریح کرده که میزان حقوق‌های پرداختی‌ در وزارت کشاورزی بالاتر از مدیران بانکی است، مسئولان عالی این وزارتخانه این موضوع را رد و اعلام کردند که بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ پرداختی غیرمتعارفی در وزارت کشاورزی نبوده و اگر کسی اظهارنظری می‌کند باید مصداق آن را ذکر کند.

شعار سال: فیش‌های حقوقی یکی از مهمترین حواشی ماه‌های اخیر پیرامون دولت بود و در پی آن ۱۴ مدیر دولتی و بانکی استعفای خود را یکی پس از دیگری تقدیم دولت کردند.

موج‌های بعدی این موضوع به سراغ وزارت جهاد کشاورزی رفت، چراکه حمید تهرانفر - معاون سابق بانک مرکزی - ضمن گلایه از نامناسب بودن نحوه برخورد با مدیران عامل بانک‌ها در جریان فیش های حقوقی، تصریح کرد کهبی شک در بخش‌هایی مانند صنعت و کشاورزی وضع فیش های حقوقی به مراتب بدتر از بانک‌هاست و مدیران در همین سطح یا حتی بالاتر حقوق دریافت می کنند.

در این زمینه علی اکبر مهرفرد - قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی گفت که بررسی‌های لازم در این زمینه در وزات جهاد کشاورزی انجام شده و هیچ موردی در زمینه فیش های حقوقی و پرداختی‌های غیر متعارف وجود ندارد.

وی تصریح کرد که هر کسی اظهارنظری می کند باید مصداق آن را ذکر کند، چرا در وزارت جهاد کشاورزی معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه در قالب چارت سازمانی کاملا مشخص قرار دارند و هیچ حقوق غیرمتعارفی در این زمینه پرداخت نمی شود.

همچنین پیش از این نیز یکی دیگر از مسئولان عالی رتبه وزارت جهاد کشاورزی گفته بود که حتی یک مورد حقوق و پرداختی غیرمتعارف در این وزارتخانه وجود ندارد و به همین دلیل، این مسئله در وزارت جهاد کشاورزی موضوعیتی ندارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 27 تير 1395، کد مطلب: 95040115357:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین