پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
در پی حضور رئیس‌جمهور در وزارت امور خارجه، وزیر امور خارجه در پیامی از این اقدام قدردانی کرد.

شعارسال :متن نامه محمدجواد ظریف به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

حضور صمیمی و بزرگوارانه حضرتعالی در جمع مدیران ارشد وزارت امور خارجه و اختصاص وقت ارزشمند ریاست محترم جمهوری برای استماع سخنان اینجانب و سه تن از معاونین که به نمایندگی از آن جمع خدمتتان ارائه شد؛ و به ویژه بیانات دقیق، جامع و راهگشای حضرتعالی در این دیدار موجب دلگرمی و ارتقاء امید و انگیزه در کارگزاران سیاست خارجی کشور در این روزهای سخت و طوفانی شد.

وظیفه خود می دانم هم از سوی خود و هم به نیابت از همه همکاران خود از حضرتعالی سپاسگزاری کرده و تاکید نمایم که رهنمودها، تدابیر و حمایت های جنابعالی، در سایه مدیریت عالی مقام معظم رهبری(مدظله) همراه با اعتماد و لطف مردم شریف ایران بزرگترین سرمایه دستگاه دیپلماسی کشور است. خدمتگزاران عرصه سیاست خارجی انشاالله قدردان این نعمت های بزرگ الهی بوده و تلاش مضاعف خواهند نمود تا به رغم دشواریها و نارسایی ها، امانتدار خوبی برای این نعمات باشند.

همچنین وظیفه خود می دانم مراتب تشکر عمیق و خالصانه خود را از عبارات و تعابیر سخاوتمندانه و سرشار از لطف حضرتعالی نسبت به شخص این کمترین تقدیم نمایم.

مزید توفیقات حضرتعالی را از خداومند متعال مسئلت دارم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار16 مرداد 98، کدخبر: 795710، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین