پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران عصر سه‌شنبه در مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: اولین ویژگی لیگ برتر نوزدهم، همین برگزاری قرعه‌کشی در جایی به جز تهران است.

شعارسال: رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: امسال لیگ با پیوست انضباطی آغاز می‌شود و هر گونه اعتراض نابه‌جا بلافاصله با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شود.

 مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران عصر سه‌شنبه در مراسم قرعه‌کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: اولین ویژگی لیگ برتر نوزدهم، همین برگزاری قرعه‌کشی در جایی به جز تهران است.

او افزود: هیچ شرطی برای برگزاری لیگ برتر وجود ندارد، تصمیم جدی گرفتیم ابتدا ورزشگاه‌هایی که نور، بلیت الکترونیکی، صندلی شماره‌دار و ... را ندارند، مجهز شوند.

رییس فدراسیون تاکید کرد: این‌ها شروط الزامی است که AFC و FIFA دنبال می‌کنند و می‌خواهیم آن‌ها فراهم کنیم. اگر لیگ‌ را برگزار کنیم، در ورزشگاه‌هایی خواهد بود که این مشخصات را داشته‌ باشند و مجهز باشند.

وی افزود: اگر شروط دیگری هم لازم باشد، با تدبیر و رفع نگرانی از افراد اجرایی خواهد شد. باید مناسب‌ترین شرایط را برای برگزاری مسابقات فراهم کنیم.امسال بناست که با پیوست انضباطی، فوتبال آغاز شود. هر گونه اعتراض نابه‌جا بلافاصله با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شود. امسال این مهم نیز اجرایی خواهد شد.

تاج گفت: بحث ارکان اداره‌ کننده فوتبال نیز موضوع سومی است که پیگیرش هستیم. سمیعی، مسئول امنیت فدراسیون خواهد بود. با یک افسر امنیتی و به همراه لیدرها و مشوقان، آرامش را روی سکوها باید فراهم کنیم. نیروی انتظامی نیز در این خصوص به ما کمک خواهد کرد. امیدوارم از این فوتبال به شدت بیشتر از گذشته لذت ببریم.

تاج در پایان گفت: برگزاری قرعه‌کشی مساوی با برگزاری قطعی لیگ نیست. باید شروط مدنظر برآورده و تامین شود تا لیگ را آغاز کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: امسال بناست که با پیوست انضباطی، فوتبال آغاز شود. هر گونه اعتراض نابه‌جا بلافاصله با حکم انضباطی روبه‌رو می‌شود. امسال این مهم نیز اجرایی خواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ،تاریخ انتشار: 15 مرداد1398،کدخبر: 98051508032،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
اقای تاج دیگه پاش محکم شده همه رو تهدید میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین