پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس از تعیین اعضای هیات رئیسه این فراکسیون و تصویب اساسنامه‌ی آن در جلسه یکشنبه فراکسیون خبر داد.

شعارسال: نصرالله پژمان‌فر اظهار کرد: فراکسیون روحانیت بعد از بحث و بررسی پیرامون اساسنامه فراکسیون این اساسنامه را در 9 بند به تصویب رساند.

وی افزود: بعد از تصویب اساسنامه انتخابات هیات رئیسه فراکسیون برگزار شد که بر اساس آن مجتبی ذوالنوری نماینده قم به عنوان رئیس فراکسیون روحانیت انتخاب شد.

به گفته‌ی وی مهدی شیخ نماینده تهران و احمد سالک نماینده اصفهان به عنوان نواب فراکسیون انتخاب شدند. همچنین اعضای فراکسیون صادق طباطبایی نژاد نماینده اردستان و ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان را به عنوان دبیران فراکسیون و بنده را به عنوان سخنگو انتخاب کردند.

سخنگوی فراکسیون روحانیت همچنین گفت: در این جلسه در خصوص سیاست‌ها و برنامه‌های فراکسیون بحث و بررسی شد و مقر ر گردید که در آینده نزدیک اعضای فراکسیون با کلیه مراجع عظام، علما و گروه‌های مختلف دیدار و جلسه‌ای داشته باشند که اولویت اول با مراجع عظام قم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27تیر1395، کدخبر: 95040115641: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین