پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری فراکسیون روحانیت در مجلس دهم است و این فراکسیون اقدامات لازم را برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن صورت خواهد داد.

شعار سال:

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تشکیل فراکسیون روحانیت در مجلس دهم، گفت: پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی و مسئله فرهنگی که رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مجلس بر آن تأکید داشتند از اهداف اولیه فراکسیون روحانیت مجلس خواهد بود.

وی افزود: در ارتباط با موضوع اقتصاد مقاومتی و مسائل معیشتی مردم و به ویژه موضوع اشتغال حمایت از تولید داخلی فراکسیون حتماً فعالیت‌های ویژه‌ای خواهد داشت و موضوع را مورد پیگیری جدی قرار خواهد داد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار داشت: در ارتباط با مسئله فرهنگی نیز مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن که از پیش از این نیز بارها مورد تأکید رهبری بوده به طور قطع مورد توجه فراکسیون روحانیت مجلس است و اقدامات لازم برای مقابله با این موضوع در دستور کار خواهد بود.

ناصری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس هفته آینده و در حاشیه جلسات علنی مجلس انجام خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 15 خرداد 1395، کد مطلب:13950315000079 : www farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین