پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۹۸
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد طرح استیضاح وزیر کار گفت: در این زمینه به همکاری نمایندگان خوشبین و امیدوار هستم و اگر هم تذکر و سوالی وجود دارد، برای بهبود وضع کشور است.

شعار سال: حسینعلی امیری در حاشیه گردهمایی معاونان سیاسی امنیتی استانداریهای سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص طرح استیضاح وزیر کار گفت: من به این موضوع و همکاری نمایندگان خوشبین و امیدوارم.

امیری افزود: اگر تذکر و سوالی هست، برای بهبود وضع کشور و اصلاح امور است.

وی با بیان اینکه ارتقاء سطح همکاری های دولت و مجلس برای ما یک اصل است، گفت: در ملاقاتی که با رئیس جمهور داشتم، ایشان بر ارتقاء سطح همکاری های دو قوه تاکید داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: نمایندگان مجلس همیشه نسبت به من لطف و محبت داشتند و مطمئن هستم که در جایگاه جدیدی که دارم، محبتشان بیشتر خواهد شد.

امیری تاکید کرد: آینده ای که میبینم بسیار روشن است چرا که برای همه مسئولان ارتقاء نظام و اعتلای کشور، مدنظر است و مجلس و دولت در این زمینه با هم، هم اعتقاد و هم نظر اند.

وی همچنین در خصوص رد لایحه بودجه ۹۵ در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این موضوع را از دکتر نوبخت سوال کنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره انتقاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره کاهش بودجه نظامی کشور، اظهار داشت: منابع کشور محدود است و دولت مجبور است بودجه را به گونه‌ای ببندد که قابلیت اجرا داشته و واقعی باشد.

وی افزود: ما نمی‌گوییم آنچه که به دستگاه‌ها تخصیص داده می‌شود پاسخگوی نیاز دستگاه‌هاست. نیاز واقعی دستگاه‌های لشکری و کشوری بیش از این است اما دولت هم با محدودیت موانع مواجه است و بنابراین مجبور است بودجه را به گونه‌ای تنظیم کند که قابلیت اجرا داشته باشد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 29 تير 1395، کد مطلب: 3717999:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین