پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۹
رئیس شورای اسلامی شهر رشت از صدور پروانه ساخت‌وساز برای زمین‌های نسقی دارای اعیانی در رشت خبر داد.

شعارسال: اسماعیل حاجی پور،  در دیدار با جمعی از فعالان عرصه ساخت‌وساز در رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به اینکه برای رفع مشکلات در حوزه ساخت‌وساز از مدیران برق و آب و گاز دعوت می‌کنم اظهار کرد: متأسفانه برخی دیدگاه مناسبی نسبت به فعالان ساخت‌وساز نداشته و معتقدم این افراد کارآفرینان جامعه هستند و باید با تکریم با آنان برخورد شود.

وی با تأکید بر اینکه تکریم شهروندان بسیار حائز اهمیت است، افزود: فعالان عرصه ساخت‌وساز نیز جزو شهروندان هستند و باید با احترام با آنان برخورد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه باید امنیت روانی برای سازندگان ساختمانی فراهم شود، تصریح کرد: ما تکلیف داریم که جامعه را به سمت امیدواری سوق بدهیم و یقیناً تمام تلاشم را می‌کنم که این مهم در رشت حتماً محقق شود و تبدیل رشت به یک کارگاه بزرگ جزو برنامه‌های ماست.

حاجی پور با انتقاد از عدم تحقق مباحثی که سالیان طولانی پیرامون ساماندهی وضعیت رودخانه‌های رشت بدون حصول نتیجه مطرح شد، افزود: مباحث متعددی تاکنون درباره بهبود وضعیت رودخانه‌های رشت مطرح‌شده و در حال حاضر باید این حرف‌ها تبدیل به عمل شود و دراین‌باره نیز تعارف ندارم

مدیریت بدون پول در رشت

وی با بیان اینکه در رشت جای کار کردن بسیار است، گفت: مشکلات مالی بهانه‌ای برای کار نکردن نیست و باید مدیریت بدون پول را در رشت اجرایی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وضعیت ساخت‌وساز در زمین‌های نسقی در رشت بیان کرد: طی هفته آینده پروانه ساخت‌وساز برای زمین‌های نسقی در رشت که دارای اعیانی هستند صادر می‌شود و معتقدم شهروندان باید حلاوت خدمات شورا را احساس کنند.

حاجی پور به دیدار با رئیس بانک شهر شمال کشور اشاره کرد و گفت: توافقات خوبی در این دیدار انجام‌شده و قرار است پس‌ازاین حقوق پرسنل شهرداری در پایان هرماه توسط این بانک پرداخت و پرسنل نباید دغدغه‌ای دراین‌باره داشته باشند.

اجرای دولت الکترونیک در شهرداری رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اجرای دولت الکترونیک در شهرداری موردتوجه است، بیان کرد: با اجرای دولت الکترونیک در شهرداری رشت از بروز تخلفات بسیاری جلوگیری می‌شود و سعی داریم با پیگیری مداوم این موضوع طی ۱۲ ماه آینده شاهد اجرای تمامی امور ازجمله صدور پروانه ساخت‌وساز و غیره به‌صورت الکترونیکی در شهرداری رشت باشیم.

حاجی پور با تأکید بر اینکه فردی که عرضه خدمت ندارد باید استعفا بدهد، افزود: باید این شجاعت را داشته باشیم که اگر از عهده انجام امور بر نمی‌آییم میز و صندلی را به افرادی که قادر به کار کردن هستند تحویل بدهیم و همه باید برای رفع مشکلات رشت آستین‌هایمان را بالا زده و رشت به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تمام‌قد با فساد مخالفت می‌کنم، گفت: هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات از بروز بسیاری از فسادها جلوگیری می‌کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار:28مرداد1398 ، کدخبر: 52398: www.rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین