پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
کشتی کشورمان درچند سال اخیر درگیر برخی مشکلات و حواشی بود و همین موضوع باعث شده بود که این ورزش محبوب از روزهای خوب خود دورشده و نتایج ضعیف و دور از انتظاری کسب شود. پس ازانتخاب رئیس جدید فدراسیون این امیدواری به‌وجود آمد که موفقیت‌ها دوباره بازخواهند گشت. اما درحالی‌که تیم‌های ملی کشورمان خود را آماده حضور درمسابقات جهانی می‌کنند، طرح صحبت‌هایی از سوی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون درمورد وجود مشکلات بزرگ مالی کشتی دوستان را دوباره نگران آینده کرده است.

شعار سال: علیرضا دبیر دیروز در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی درخصوص شرایط فدراسیون کشتی گفت: «بدهی فدراسیون کشتی بالای ۵۰ میلیارد تومان است که ما را اذیت می‌کند، فعلا تا الان بدهی ۵۰ میلیاردی رویت شده است. به ما گفته بودند که بدهی ۴-۵ میلیارد است و الان طلبکاران یکی یکی می‌آیند. پیش از این به درستی به وزارت ورزش گزارش داده نمی‌شد. باید بگویم که از توان وزارت ورزش هم خارج است. این مسائل از قواره من رئیس فدراسیون هم خارج است. وزیر ورزش هم نمی‌تواند به ما اعتبار بیشتری بدهد. من امروز اعلام می‌کنم هیچ توقعی از کشتی نداشته باشید. کشتی هم اوضاع فنی و هم مالی‌اش خوب نیست و یک واقعیت است و سه سال زمان می‌برد تا درست شود. به مجمع هم خواهیم گفت که وضعیت فدراسیون کشتی قرمز است و باید یک تصمیم مدیریتی گرفته شود.» این مشابه همان مشکلاتی است که کشتی در زمان خادم هم با آن درگیر بود. در آن مقطع نیز رئیس سابق فدراسیون بارها هشدار داده بود که با توجه به مشکلات مالی از ملی‌پوشان انتظار کسب مدال نداشته باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 2 شهریور 98، شماره: 3563193


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین