پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۸۷
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
استاندار البرز گفت: در شرایط فعلی بهتر است شهرداری بر تکمیل طرح‌های بزرگ و محوری که اتمام آنها گرهی از مشکلات شهر باز می‌کند و رضایت مردم را به دنبال دارد، تمرکز کند.

شعار سال: عزیزاله شهبازی امروز دوشنبه چهارم شهریور در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح ولایت اظهارکرد: علی رغم مشکلات اعتباری، هفته دولت امسال شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی در گوشه و کنار استان هستیم که پروژه تقاطع غیرهمسطح ولایت باغستان کرج یکی از آنها است.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات مالی از میان برداشته شود، هر روز شاهد افتتاح یک پروژه در استان خواهیم بود، ادامه داد: در شرایط فعلی بهتر است شهرداری بر تکمیل طرح‌های بزرگ و محوری که اتمام آنها گرهی از مشکلات شهر باز می‌کند و رضایت مردم را به دنبال دارد، تمرکز کند.

شهبازی در ادامه با اشاره به نتایج بهره برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح ولایت توضیح داد: با تکمیل این پروژه ترافیک این محدوده به میزان قابل توجهی کاهش و تردد شهروندان آسان می‌شود.

استاندار البرز اضافه کرد: امیدواریم پروژه‌های مشابهی همچون کمربندی شمالی که تا کنون 45 درصد پیشرفت داشته هم به زودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

این مسئول در پایان با اشاره به وضعیت پروژه قطار برقی هشتگرد اضافه کرد: قطار برقی کرج به هشتگرد نیز تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 4 شهریور 98، کد مطلب: 98060401883: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین