پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۳۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحات صورت گرفته کمک می‌کند تا خلأهای قانونی و موضوعات ضمانت اجرایی در قانون تقویت شود و پیش‌بینی می‌کنم بخش عمده‌ای از مشکلات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اصلاحیه قانون حل شود.

شعار سال: محمدرضا پورابراهیمی درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: اصلاح این قانون در کمیسیون اقتصادی هنوز تمام نشده است.

وی افزود: بعد از این‌که در اواخر سال ۹۷ نظرات قوه قضائیه درباره قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دریافت شد، اصلاح آن در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفت و تاکنون بخش‌های زیادی از این قانون اصلاح شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به‌زودی به صحن مجلس می‌آید، تصریح کرد: یقیناً اصلاحات صورت گرفته کمک می‌کند تا خلأهای قانونی و موضوعات ضمانت اجرایی در قانون تقویت شود و پیش‌بینی می‌کنم بخش عمده‌ای از مشکلات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اصلاحیه قانون حل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 8 شهریور 98، کد خبر: 412178، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین