پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۱۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات با اشاره به سرقت کابل تلفن بیش از ۶۰۰ روستا در کشور، گفت: تا پایان سال به مخابرات برای حل مشکل این روستاها مهلت داده شده است.

شعارسال: محمدجواد آذری جهرمی پیش ازظهر جمعه در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات لاهیجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه ۱۳میلیارد تومان اعتبار برای لاهیجان و سیاهکل تخصیص یافته که قابل توجه است، اظهار کرد: جمع آوری WLL و ارتقا آن اقدام بزرگی بوده که انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل مشکل تلفن‌های قدیمی حل شده است، گفت: منطقه دیلمان نیز با توجه به گردشگرپذیر بودن نیازمند توجه فراوان است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه خوشبختانه در حوزه منابع مالی مشکل خاصی نداریم، گفت: باید برای تقویت شبکه برق این منطقه نیز برنامه ریزی شود و استاندار و فرمانداران درباره توسعه برق این منطقه اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در صورت حل این مشکل، تا پایان امسال هم فیبر نوری و هم دکل‌های مسیر ۵۴ کیلومتری سیاهکل به دیلمان حل می شود، تصریح کرد: اعتبارات این پروژه تأمین شده است.

آذری جهرمی همچنین به موضوع سرقت کابل‌های تلفن نیز اشاره و بیان‌کرد: کابل‌های بیش از ۶۰۰ روستا سرقت شده است که متاسفانه در این روستاها در توسعه ارتباطات شاهد پسرفت بوده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه به شرکت مخابرات تا پایان سال برای حل مشکلات این تعداد روستا مهلت داده شده است، افزود: در لاهیجان و لنگرود و سیاهکل سه روستا به دلیل دزدیده شدن کابل ارتباط قطع است و باید تا پایان شهریور حل شود.

وزیر ارتباطات و فناروی اطلاعات با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت برای ارتباطات روستایی تا دهه فجر حل می شود، گفت: هر روز در ۲۰ روستا کشور شاهد توسعه ارتباطات هستیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:8شهریور1398 ، کدخبر: 4706246: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین