پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۳۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
رییس پژوهشگاه صنعت نفت در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی این صنعت که در محل سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد از میزبانی ۵۰۰دانشجوی ارشد ودکتری برتر در این پژوهشگاه خبر داد.
شعار سال:رییس پژوهشگاه صنعت نفت در چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی این صنعت که در محل سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد از میزبانی ۵۰۰دانشجوی ارشد ودکتری برتر در این پژوهشگاه خبر داد.

 جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه این همایش به گزارش شرکت‌های مختلف در زمینه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه صنعت نفت نیز گزارشی از فعالیت‌های چشمگیر خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در زمینه تصفیه آب و پساب و همچنین کاهش مصرف آب در بخش‌های مختلف صنعتی ارایه کرده است.

وی در زمینه ابلاغ نظام‌نامه نحوه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت نفت و چگونگی اجرای آن تاکید کرد: پیش از این طرحی در زمینه میزبانی پژوهشگاه از دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و اعضاء هیات علمی در بخش مسئولیت اجتماعی به وزیر نفت ارائه شده است که مورد توجه قرار گرفته و ابعاد آن در حال بررسی است.

توفیقی طرح پژوهشگاه را مبتنی بر تصریح وزیر نفت بر اهمیت توسعه زیر‌ساخت‌های انسانی، علمی و فنی کشور و دانشگاه‌ها دانست و گفت: این طرح که با همکاری معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهشی و فناوری در مرحله تدوین دستور‌العمل اجرایی است، یک طرح پنج ساله است که طبق آن مقرر شده که پژوهشگاه صنعت نفت میزبان 500 دانشجو ارشد و دکتری برتر دانشگاه‌های کشور باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس دانشجویان می‌توانند پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری خود را به همراه اساتید راهنمای خود در پژوهشگاه انجام دهند و این مجموعه تمامی امکانات اداری، آزمایشگاهی، پایلوتی و فنی را در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند در موضوعات مورد علاقه خود کار کنند و الزامی به فعالیت در زمینه پروژه‌های پژوهشگاه وجود ندارد.

چهارمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت بعدازظهر روز سه‌شنبه، پنجم شهریورماه با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی در محل سالن همایش شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار و در پایان از برگزیدگان این حوزه قدردانی شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:9شهریور1398،کد خبر:892037،www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین