پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی روابط با دنیا به ایجاد فضای اقتصادی مناسبی بویژه در زمینه حمل و نقل هوایی و دریایی منجر شد و به آن جان تازه داد.

شعارسال: «سیدهادی بهادری» افزود: ارتباط با کشورها و تبادل کالا و خدمات محصول برجام است که آثار مبارکی را در اقتصاد کلان کشور از خود برجای گذاشت.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد در سایه ارتباط با دنیا و استفاده از دیپلماسی می توان روابط با بازرگانان را گسترش داد و پای سرمایه گذاران خارجی را به کشور باز کرد؛ زیرا امنیت سرمایه گذاری به کشور بازگشته و بر پایه آن اتفاق های مبارکی در حال شکلگیری است.

بهادری گفت: پیش قرارداد خرید هواپیما، حضور سرمایه گذاران خارجی در بندرها و همچنین گسترش دالان های شمال و جنوب به ارزآوری و اشتغال منجر می شود. ضمن اینکه معتقدیم نباید عجله کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز در سه عرصه هوایی، ریلی و دریایی از خارج بی نیاز نیستیم. نیاز ما در بحث هواپیما و سیستم های مرتبط حمل نقل ریلی و تجهیزات مربوط به لکوموتیوها و تجهیزات بندری شناور و کشتی، لزوم تعامل با دنیا برای گسترش این صنعت را بیش از پیش آشکار می کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد ما به اشتباه خودکفایی را برتر از خوداکتفایی می دانیم و گفت: بهتر است به جای خودکفایی به خوداتکایی برسیم؛ یعنی ضمن ارتباط با دنیا و واردات تجهیزات و استفاده از تخصص آنها وا ندهیم و بر تولید داخلی نیز همت کنیم. همچنین باید در تولید محصولات راهبردی چون گندم به خودکفایی برسیم.

شامگاه بیست و ششم دی ماه 1394 با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1مرداد1395، کدخبر: 82159173: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین