پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۳۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه «زیر ساخت‌های لازم برای حضور زنان در بیشتر ورزشگاه‌های کشور فراهم شده است»، گفت: «ان‌شاءالله به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود.
شعارسال: نشست کمیته راهبردی مجمع امید تهران با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و معاون برنامه ریزی شهرداری تهران به ریاست محمدرضا عارف برای بررسی وضعیت ورزش شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا عارف رئیس مجمع امید طی سخنانی با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم به فلسفه شکل گیری مجمع امید تهران اشاره کرد و با بیان اینکه «یکی از مسائل مهم شهر تهران موضوع ورزش است» بر ضرورت توجه جدی به نظام جامع توسعه ورزش کشور تاکید کرد و گفت: سرانه ورزش تهران از محروم‌ترین نقاط کشور هم پایین‌تر است و باید با توجه به منابع موجود برای توسعه اماکن ورزشی در تهران اقدام جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه «ورزش ارزان‌ترین روش برای پر کردن اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان است»، گفت: نهادهای مختلف از جمله شهرداری و دولت باید برای بروزرسانی تجهیزات ورزشی اقدامات اساسی را انجام دهند و مجلس شورای اسلامی نیز همکاری‌های لازم را در بحث تخصیص بودجه انجام می‌دهد.

رئیس مجمع امید با اشاره به نقش موثر بانوان در تحولات مهم کشور، خاطرنشان کرد: حضور پر رنگ بانوان در مجامع مختلف و مراسم‌های ملی و مذهبی در کنار مردان با کمترین حاشیه همراه بوده و حضور این قشر از جامعه در اماکن ورزشی هم با توجه به آمادگی ورزشگاه‌های کشور از جمله تهران از نظر زیرساخت‌های لازم، نباید با محدودیت‌هایی رو به رو باشد.

وی با بیان اینکه «مساله حضور بانوان در ورزشگاه ها باید با تدبیر و با محوریت دولت حل شود»، تاکید کرد: مسائلی از جمله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نباید سیاسی شود و نباید لاینحل باقی بماند که زمینه ساز بهانه‌هایی برای اجماع علیه کشورمان شود.

در این نشست مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات وزارت‌خانه متبوع خود در توسعه ورزش کشور بویژه در تهران ارائه کرد و از ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای حضور اقشار مختلف جامعه در اکثر ورزشگاه‌های کشور خبر داد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تمهیدات انجام شده برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: با فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم در بیشتر ورزشگاه‌های کشور، زمینه حضور بانوان را با ملاحظه تمامی شرایط فراهم کردیم و ان‌شاءالله به زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خواهیم بود. البته هم اکنون هم بانوان کشورمان در مسابقات مختلف از جمله والیبال محدودیتی برای حضور در ورزشگاه ندارند.

وی همچنین با اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان جهت خنثی سازی و مقابله با کارشکنی‌ها و مسئله سازی دشمنان کشور برای حضور افتخار آفرین ورزشکاران ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی، بر حضور مقتدرانه تیم‌های ملی در رویدادهای ورزشی تاکید کرد.

سلطانی فر با قدردانی از برگزاری نشست مجمع امید برای بررسی وضعیت ورزش در شهر تهران، خاطرنشان کرد: انتظار است همه نهادها از جمله مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری تهران برای حل مشکلات حوزه ورزش پایتخت با دولت به مانند گذشته همکاری مستمری داشته باشند.

محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این نشست با اشاره به ابعاد اجتماعی ورزش و پیگیری‌های صورت گرفته در این فراکسیون برای کمک به ارتقای ورزش، خواستار اهتمام بیشتر دولت برای حل معضلات در حوزه ورزش شد.

همچنین محسنی بندپی استاندار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و سایر اعضای این کمیته و مدعوین طی سخنانی بر ضرورت هماهنگی همه نهادها برای حل مشکلات ورزش شهر تهران و ایجاد تسهیلات لازم برای استفاده همه اقشار جامعه از ظرفیت های ورزشی تاکید کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1398 ، کدخبر: 98062511992 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
چه اتفاق خوبی خدا خیرشون بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین