پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از تعهد سازمان بازآفرینی کشور برای تهیه طرح تفصیلی اطراف حرم خبر داد و گفت: بر اساس وعده‌ای که یک‌ماه پیش داده شده، قرار است این طرح تا 6ماه آینده تکمیل شود.

شعارسال: کمیته‌های تخصصی استان، نتیجه بررسی‌های خود را درباره این طرح در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهند

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از تعهد سازمان بازآفرینی کشور برای تهیه طرح تفصیلی اطراف حرم خبر داد و گفت: بر اساس وعده‌ای که یک‌ماه پیش داده شده، قرار است این طرح تا 6ماه آینده تکمیل شود. محمدرضا حیدری دیروز در حاشیه هفتادودومین جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران ادامه داد: قرار شده سازمان بازآفرینی کشور با تعیین مشاور برای تهیه این طرح کار را بر اساس وضع موجود شروع کند؛ زیرا بسیاری از شارستان‌ها، ره‌باغ‌ها و... اجرا شده‌ است. او با بیان اینکه بر اساس آنچه وعده داده شده است، تا پیش از سال99 باید این طرح آماده شود، افزود: درخواست‌های شهروندان به شهرداری ثامن بدون پاسخ نمی‌مانند، اما با استقرار مشاور می‌توان نظر مشاور را در اجرای بسیاری از فعالیت‌ها به کار برد. سوابق نشان می‌دهد که طرح اطراف حرم مطهر با عنوان «تاش» در گذشته مبنای عمل بود، اما بعد از اجرای طرح جدید، به دلیل ایجاد چالش‌های بسیار، شهرداری مشهد به اجرای این طرح شکایت کرد و این طرح متوقف شد. بعد از آن قرار شد وزارت راه‌وشهرسازی تا پایان تابستان درباره اجرای طرح اطراف حرم مطهر رضوی تعیین تکلیف کند؛ بنابراین رئیس شورای شهر مشهد هم در این‌باره گفت: به شهرداری ثامن توصیه شده است که تعهدات جدیدی را بر اساس طرح قبلی ایجاد نکنند. وی افزود: کمیته‌های تخصصی زیر نظر شورای راهبردی استان تشکیل شده است و بررسی‌های خود را با وزارت راه‌وشهرسازی مبادله می‌کند.

آخرین وضعیت تعیین تکلیف معاونت فرهنگی

از 19تیرماه که معاون فرهنگی شهردار مشهد استعفا داد، این معاونت با سرپرست اداره می‌شود. روز گذشته رئیس شورا در این‌باره گفت: شورای شهر مسئله لزوم تعیین معاون فرهنگی را به شهردار یادآوری کرده است. به گفته او، معاون فرهنگی-اجتماعی شهردار مشهد به‌زودی و پس از انتخاب گزینه نهایی از میان گزینه‌های مطرح‌شده، از سوی شهردار انتخاب خواهد شد.

او همچنین درباره اجرای فاز سوم پروژه جلوخان آرامگاه فردوسی بیان کرد: فاز سوم طرح جلوخان به دلیل برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم درباره موضوع حمل‌ونقل و عبور و مرور به تعویق افتاد، اما اکنون مشکلات حل شده است و این فاز نیز شروع خواهد شد.

حاشیه‌های ادامه‌دار مدرک تحصیلی

یکی از خبرنگاران حاضر نیز درباره مدرک تحصیلی اعضای شورای شهر سؤال کرد و حیدری در پاسخ به این موضوع گفت: در زمانی که این موضوع مطرح شد، همان‌جا نیز پاسخ داده شد که مدرک تحصیلی کارشناسی برای حضور در شورا کفایت می‌کند.

وی درباره 2عضو شورا که درباره مدرک تحصیلی‌شان ابهام ایجاد شده بود، افزود: مجموعه‌ای که در آن ثبت‌نام کرده بودند، قید زمانی داشت و باید تا قبل از سال92 تحصیلشان را به پایان می‌رساندند تا بتوانند از آن مدرک استفاده کنند و این موضوع اتفاق افتاده بود، اما از آنجا که باید تطبیق صورت می‌گرفت، این اتفاق نیفتاده بود و به همین دلیل مدرک تحصیلی این افراد در سایت شورای شهر اصلاح شد، اما در زمان شرکت در انتخابات این موضوع بدون اشکال بود. البته مدرک تحصیلی هر 15نفر عضو شورا واقعی است و مشکلی ندارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شهرآرا نیوز ، تاریخ انتشار 26 شهریور 98، کد خبر:5167 www.shahraranews.ir،

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
در زمانی که این موضوع مطرح شد، همان‌جا نیز پاسخ داده شد که مدرک تحصیلی کارشناسی برای حضور در شورا کفایت می‌کند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
خب الان سوال اینجاست که چه طرح هایی ارائه میشه و بر چه اساسی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین