پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
چند روزی است که کلیپی در فضای مجازی منتشر شده و فردی با معرفی خود بعنوان پدر یک بچه تازه متولد شده و بیان محدودیت های مالی خود در تامین هزینه های بیمارستانی، از درخواست های مالی و غیر مالی بعمل آمده در بیمارستان و زایشگاه سراوان سیستان و بلوچستان ، بشدت گله گذاری می کند. منتظر توضیحات شما برای تنویر افکار عمومی هستیم.
شعار سال: چند روزی است که کلیپی در فضای مجازی منتشر شده و فردی با معرفی خود بعنوان پدر یک بچه تازه متولد شده و بیان محدودیت های مالی خود در تامین هزینه های بیمارستانی، مدعی شده است که کارکنان بیمارستان و زایشگاه سراوان از وی درخواست واگذاری بچه را داشته اند . چنانچه این ادعا به همین کیفیت ، صحت داشته باشد، تقاضا می کنیم بدون اتلاف کمترین زمان ، استعفا  داده و  یا فورا دستور برخورد با متخلفین در سطوح استانی و شهرستانی را بدهید. چنانچه این ادعا صحت نداشته یا با سو تفاهم ،غلو و بیان هیجانات ، همراه بوده باشد، لطفا برای تنویر افکار عمومی ، توضیحات لازم را ارایه بفرمائید .


تعداد بازدید : 22



اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین