پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
وزیر بهداشت تاکید کرد: در وزارت بهداشت به هیچ وجه نباید سیاسی کاری داشته باشیم و بارها گفته ام که بنده، وزیر بهداشت اصلاح طلب، اصولگرا، بدون خط، شیعه، اهل تسنن، زرتشتی، مسیحی، کلیمی، بی دین و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم.

شعار سال: دکتر سعید نمکی در همایش مدیران حراست دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه وزارت بهداشت در مرکز همایش های بیمارستان قلب شهید رجایی تهران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ما فقط با صدام نجنگیدیم بلکه با مجموعه ای از قدرتهای نظامی جهان روبرو شدیم و از مرزها، خاک، ناموس و جمهوری اسلامی ایران دفاع کردیم و تنها جنگی بود که حتی یک سانتی متر از خاک خودمان را در میز مذاکره پس نگرفتیم. 

وی افزود: شهدا امروز از ما می خواهند که همانگونه که آنها از مرزهای جغرافیایی ایران دفاع کردند، ما نیز از مرزهای پاکیزگی و شفافیت دفاع کنیم، بدنام شویم و حتی شهید بدهیم. اعتقاد دارم که ناپاکی و فساد موریانه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر بهداشت یادآور شد: اولین رسالت ما برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبارزه با فساد به شیوه مدبرانه است و باید سرچشمه های فساد را بخشکانیم. نباید اجازه دهیم شبکه سازمان یافته فساد، ما را در کلاف سنگین در هم تنیده، از پای درآورد.

دکتر نمکی تاکید کرد: باید با اتکال به خدا به گونه ای سازمان یافته عمل کنیم که با اولین تلنگری که به سلامت سازمانمان خورد بتوانیم از آن حراست کنیم. اولین تقاضای بنده از شما این است که با سرچشمه های فساد و دانه درشت ها، برخورد و مبارزه کرده و در مقابل فساد سازمان یافته، به طور سازمان یافته عمل کنید و فساد ستیزی را به عنوان رکن کار خود، قرار دهید.

وی یادآور شد: سعی کنید به جز عیوبی که به حیثیت نظام و حق الناس و بیت المال ضربه می زند، در موارد دیگر، ستار العیوب باشید و با نصیحت، مهربانی، روی خوش و بخشش به انسان ها نگاه کنید و از سوی دیگر، ریزش را برای نظام جمهوری اسلامی، کاهش دهید چون امروز گسست اجتماعی رو به افزایش است. بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام، حمایت مردمی از آن است. بنابراین از گسست اجتماعی، ریزش سرمایه اجتماعی و دور شدن مردم باید پرهیز کنیم. 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سعی کنید آلوده یه سیاست زدگی و سیاست کاری نشوید. محور ما در جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و نباید از زیر خیمه ولایت فقیه، خارج شویم. در وزارت بهداشت به هیچ وجه نباید سیاسی کاری داشته باشیم و بارها گفته ام که بنده، وزیر بهداشت اصلاح طلب، اصولگرا، بدون خط، شیعه، اهل تسنن، زرتشتی، مسیحی، کلیمی، بی دین و حتی زندانیان محکوم به اعدام هستم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 بهمن 98، کد مطلب: 98111813170: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین