پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
امام جمعه یزد با بیان اینکه زنان علاوه بر اشتغال در خارج از منزل باید وظایف مادری و همسری خود را نیز انجام دهند، گفت: ساعت کار زنان باید به چهار ساعت در روز کاهش پیدا کند.

شعارسال: آیت الله محمدرضا ناصری، عصر شنبه در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت بنیان خانواده و نقشه های شومی که دشمنان برای ضربه وارد کردن به این بنیان مقدس کشیده اند، اظهار داشت: در چنین شرایطی لازم است در ارتباط با حوزه زنان و خانواده عمیق‌تر به مسائل پرداخته شود.

وی با اشاره به اهمیت فرزندپروری در خانواده و نقش مهم زنان در این زمینه عنوان کرد: حقوق کودک به حقوق زن و حقوق خانواده متصل به یکدیگر هستند و باید تلاش کنیم تا نقشه هایی که دشمنان در این زمینه دارند را نقش برآب کنیم.

ناصری بیان کرد: دشمنان اکنون فرهنگی را در میان جوانان نهادینه کرده اند که آنها را به جای فرزندآوری و فرزندپروری به نگهداری حیوانات به ویژه سگ ترغیب می کنند و این از مهمترین آسیب هایی است که می توان به بنیان خانواده وارد آورد.

امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر چنین مسائلی در جامعه رشد پیدا کند و نهادینه شود، ساماندهی آن مشکل خواهد بود بنابراین لازم است در این زمینه اقداماتی از سوی دستگاه های متولی امر انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: افزایش سن ازدواج جوانان به بهانه تحصیل و اشتغال نیز موضوعی است که به یک آسیب در جامعه تبدیل شده و باید به آن توجه جدی صورت گیرد.

ناصری عنوان کرد: اگر دختران و پسران می‌خواهند درس بخواهند و مدارک بالاتر بگیرند مشکلی نیست ولی باید به گونه‌ای آنها را توجیه کنیم که در یک سنی ازدواج کنند و پس از ازدواج به ادامه تحصیل بپردازند.

امام جمعه یزد خواستار کاهش ساعات کاری بانوان به چهار ساعت شد و گفت: باید شرایط کاری بانوان به گونه‌ای تنظیم شود که هم بتوانند کار کنند و از ظرفیت و توانمندی آنها استفاده شود و هم به خانه و خانواده خود رسیدگی کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصرایران، تاریخ انتشار:30شهریور1398 ، کدخبر: 689911: www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین