پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۳۵۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
وی در ادامه افزود: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری قبلی تا کنون شخص و گروهی را برای واگذاری هپکو معرفی نکرده‌ایم، زیرا تمام تمرکز ما فسخ قرارداد فعلی بود که خوشبختانه انجام شد.
شعارسال: استاندار مرکزی آخرین جزئیات فسخ قرارداد واگذاری شرکت هپکوی اراک را تشریح کرد و گفت: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری هپکو هنوز جایگزینی برای مدیریت جدید این کارخانه ارایه نشده است.

سیدعلی آقازاده با اشاره به تصمیات انجام‌شده در خصوص شرکت هپکو اظهار داشت: بحث فسخ قرارداد پیشنهاد بنده بود، خوشبختانه رئیس جمهور دستور آن را در هیئت دولت مطرح کرد و جلساتی در این خصوص برگزار شد، رئیس جمهور با فسخ قرارداد موافقت کرد و سازمان خصوصی‌سازی دستور فسخ قرارداد را اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فسخ قرارداد واگذاری قبلی تا کنون شخص و گروهی را برای واگذاری هپکو معرفی نکرده‌ایم، زیرا تمام تمرکز ما فسخ قرارداد فعلی بود که خوشبختانه انجام شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در بحث واگذاری هپکو به دولت یا شخص دارای صلاحیت، به دلیل اینکه دارای فرمول‌هایی است و باید بررسی شود، تصمیمی دربحث واگذاری گرفته نشده و احتمالا تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

آقازاده بیان کرد: امیدواریم براساس یک سری فرمول‌ها برای مدت موقت سهام دولت در اختیار یک نهاد به عنوان مثال سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار گیرد تا زمینه برای واگذاری براساس شاخص‌هایی که در بحث واگذاری مطرح است، کار واگذاری به شخص یا گروهی انجام شود.

وی ادامه داد: خبر‌هایی خوبی با توجه به حمایت رئیس جمهور از هپکو در راه است و هفته آینده نیز حقوق‌های معوقه با کمک یکی از بانک‌ها و سازمان خصوصی‌سازی پرداخت می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک ، تاریخ انتشار: 3 مهر 1398 ، کدخبر: 925832 ، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین