پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۰۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۹
رئیس قوه قضاییه طی دستوری به رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه قطار مسافربری زاهدان- تهران، تسریع در اقدامات قضایی مربوط به این پرونده را مورد تاکید قرار دادند.

شعارسال: در دستور رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، از وی خواسته شده ضمن اعلام تسلیت مجدد به بازماندگان و عیادت و پیگیری درمان مصدومان این حادثه، هرچه سریعتر علل و عوامل بروز سانحه خارج شدن قطار مسافربری زاهدان- تهران از ریل شناسایی شده و در اقدامات قضایی مربوط به آن تسریع صورت گیرد.

این گزارش حاکی است در ابلاغ مذکور از رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خواسته شده که آخرین نتایج پیگیری‌ها در این مورد در اسرع وقت به اطلاع رئیس قوه قضائیه رسیده شود.

عصر چهارشنبه سوم مهرماه قطار مسافربری زاهدان- تهران پس از طی حدود ۱۰۰ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن زاهدان، در دو کیلومتری ایستگاه "شورو" از ریل خارج شد و بر اثر واژگونی تعدادی از واگن‌های آن، ۵ نفر کشته و بیش از ۱۵۰ نفر مجروح شدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1398 ، کدخبر: 83494478: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
آقاس رئیسی فک کنم امروز و فردا مارو هم تو خونمون بیان بگیرن ،ولی خوبه پیگیری میکنه کاش این ها پایان خوبی داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین