پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
استاندار تهران با اشاره به لزوم تفکیک زباله بر لزوم فرهنگ‌سازی جهت مدیریت پسماند تاکید کرد.

شعارسال: انوشیروان محسنی بندپی در سومین جلسه شورای اداری استان تهران با تأکید بر لزوم مدیریت پسماند در استان اظهار داشت: در زمینه مدیریت پسماند در تهران در عین حال که فرصت برای کار وجود دارد مشکلاتی نیز وجود دارد چرا که با توجه به افزایش جمعیت و مطالبه‌گری مردم، سنجش و قضاوت مردم متفاوت است.

وی بیان کرد: در چنین استانی کار کردن نیازمند دقت، نظارت و مدیریت هوشمند است که در مدیریت هوشمند باید ابتکار و خلاقیت سرلوحه کار قرار گیرد و کارهای تازه‌ای در استان انجام شود تا در کل کشور پایلوت شود.

استاندار تهران سپس افزود: باید در زمینه مدیریت پسماند فرهنگ‌سازی شود و تفکیک زباله از دستگاه‌ها آغاز شود و این موضوع با توجه به وجود ۶ هزار تن زباله تر در استان تهران ضروری است.

محسنی بندپی ادامه داد: در واگذاری وظایف باید دقت لازم انجام شود و آنچه دستگاه‌های ستادی می‌توانند به صف واگذار کنند را احصا کنید.

وی همچنین با بیان اینکه در راستای شفاف‌سازی اتصال به سامانه تبادل اطلاعات باید جدی گرفته شود گفت: اموال مازاد دولت باید در اختیار اداره کل دارایی و اقتصادی قرار گیرد تا از درآمد آن اقداماتی برای مردم انجام شود.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: وقتی بین دستگاه‌های اجرایی اختلافاتی پیش می‌آید ظرفیت‌های قانونی و اعمال قانون به عنوان بهترین راهکار حل اختلافات مبنای عمل قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 8مهر1398 ، کدخبر: 904986: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
چرا در سطح شهر سطح های زباله برای زباله های خشک و تر نیست؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین