پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
وزیر بهداشت گفت: در سالهای گذشته وقتی پول از طرف بیمه‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌رفت، سهم دارو به درستی پرداخت نمی‌شد و برای همین سهم دارو را نشاندار و جدا می‌کنیم تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

شعارسال: وزیر بهداشت گفت: در سالهای گذشته وقتی پول از طرف بیمه‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌رفت، سهم دارو به درستی پرداخت نمی‌شد و برای همین سهم دارو را نشاندار و جدا می‌کنیم تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود.

 دکتر سعید نمکی با بیان این مطلب، افزود: سهم دارو حداقل ۱۶ درصد از پولی است که بیمه‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت می‌کنند و برای جدا کردن سهم دارو، حساب جداگانه‌ای با زیر ردیف مستقل تعریف می‌شود.

وی بیان کرد: این هزینه با نظر معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی از این حساب به شرکت‌های دارویی و پخش‌های دارو پرداخت می‌شود. مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که با این کار، مشکلات موجود تا حد زیادی برطرف می‌شود.

وزیر بهداشت پیش از این در همین رابطه گفته بود: در سازمان برنامه و بودجه، مکلف کردیم که هزینه دارو از بقیه هزینه‌ها جدا شود، اما جواب شفافی از سازمان غذا و دارو در این باره دریافت نکردیم. برای سال آینده در دانشگاه علوم پزشکی، ردیف مستقلی برای داروها در نظر خواهیم گرفت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی  ،تاریخ انتشار: 12 مهر1398،کدخبر:195612 ،www.behdasht.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین