پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
نادر قاضی‌پور با اشاره به اینکه امریکاییها با رفتار گستاخانه خود در برجام نشان دادند که هیچ اعتمادی به آنها نیست، گفت: این رفتارها باید برای دستگاه دیپلماسی کشور عبرت شود.

شعار سال:

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره بدعهدی‌ و بدقولیهای امریکاییها در جریان تعهدات هسته‌ای، گفت: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدای مذاکرات هسته‌ای تاکید کردند که امیدی به این مذاکرات ندارند و گفتند که طرف مقابل بدعهد است. از طرفی منتقدان برجام هم از سر دلسوزی مدام تذکراتی را به دستگاه دیپلماسی دادند اما متأسفانه هیچ توجهی از سوی دولت به این انتقادات و تذکرات داده نشد.

وی با یادآوری شعار تاریخی امام راحل که فرمودند: «امریکا شیطان بزرگ است»، تصریح کرد: نباید برخی مسئولین به حرفهای شیاطین توجه می‌کردند و حالا نتیجه آن شود که امریکاییها و غربیها گستاخانه در نقض تعهدات هسته‌ای به روی ما بخندند و منافع خود را پیش ببرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: امریکاییها با دست‌درازی به اموال و داریهای ایران و عدم انجام تعهدات خود در برجام نشان دادند که هیچ اعتمادی به آنها نیست و این رفتارها باید برای دستگاه دیپلماسی کشور عبرت شود.

قاضی‌پور با بیان اینکه نباید به وعده‌های توخالی و واهی طرف مقابل دل‌خوش کرد، گفت: باید حقوق هسته‌ای ملت از غربیها دنبال و سریعاً موضع قاطعانه‌ای در مقابل این‌گونه رفتارها اتخاذ شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 7مرداد 95 ، کد مطلب:1142269 : www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین