پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۶۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر در تجمعی که برای مخالفت با تصمیم دولت برای حضور زنان در ورزشگاه از چند روز قبل فراخوان آن منتشر شده بود، جمع شدند.
شعار سال:حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر در تجمعی که برای مخالفت با تصمیم دولت برای حضور زنان در ورزشگاه از چند روز قبل فراخوان آن منتشر شده بود، جمع شدند.
به گزارش خبرنگار انصاف نیوز که امکان عکاسی از تجمع را پیدا نکرد، تجمع‌کنندگان ضمن سر دادن شعار و حمل پلاکاردهایی، بیانیه‌ای را خوانده و متن آن را پخش کردند و یکی از آنها هم دقایقی سخنرانی کرد.
پلیس در محل حضور داشت و آنها از پلیس برای حفظ نظم تشکر کردند.
روی پلاکاردهای آنها درخواست‌هایی از جمله برکناری وزرای کشور و ورزش نوشته شده بود. همچنین روی یکی از آنها نوشته شده بود چه آقایان در ورزشگاه خانم‌ها و چه بالعکس نمی‌توانند حضور داشته باشند.
آنها در بیانیه‌ی خود از نمایندگان مجلس و رئیسی رییس قوه قضاییه خواهان جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه شدند.

در بخشی از بیانیه تاکید شده است: دشمن با یک برنامه از پیش طراحی شده و با استفاده از نفوذ فکری و سیاسی از پیش طراحی شده و با استفاده از نفوذ فکری و سیاسی در بدنه مدیریتی و تصمیم‌گیری کشور و در راستای تکمیل اهداف براندازانه‌ی خود در صدد عادی‌سازی ورود بانوان به ورزشگاه است.
نویسندگان بیانیه با عنوان «ستاد مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر» نوشته‌اند: از دولت می‌خواهیم با اعلان رسمی، پروژه نفوذی ورودی زنان به ورزشگاه را لغو کند تا مهر باطلی بر دسیسه‌ی دشمنان باشد.
آنها همچنین تاکید کرده‌اند: از رییس‌جمهور و سایر مسوولین می‌خواهیم تا مجامع بین‌المللی ورزشی را درباره‌ی ارزش‌های اسلامی حاکم بر ایران مطلع کنند.
در میان حدود ۵۰ نفر تجمع کننده، تعدادی روحانی و چند زن حضور داشتند که اکثر آنها سیاه پوش بودند.
سخنران تجمع حضور زنان در ورزشگاه را خلاف قانون و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی خواند.
او گفت که چون امام خمینی گفته هر وقت دشمنان از شما تعریف کردند بدانید که کارتان مشکلی دارد، حالا هم چون فرح و شبکه‌ی منوتو از حضور زنان در ورزشگاه حمایت کرده پس این هم اشتباه است.
او گفت که امروز جمع شده‌ایم که بگوییم حضور زنان در ورزشگاه خلاف شرع است و علما هم همین را گفته‌اند.

در روزهای اخیر بخشی از مخالفان دولت در رسانه‌ها با تصمیم حضور زنان در ورزشگاه مخالفت‌هایی کرده‌اند.
تجمع ۵۰ نفره‌ی مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه
تراکت‌های فراخوان برای تجمع «امت حزب الله» در روزهای گذشته در مقابل برخی از مساجد و محله‌های تهران در مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه نصب شده بود.

منتشر کنندگان فراخوان با عنوان ستاد مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر، از کسانی که «امت حزب الله» خوانده‌اند دعوت کرده‌اند تا ساعت ۳ بعدازظهر دوشنبه در ضلع شمالی مجلس تجمع کنند.

هدف این تجمع، حمایت از فتوای مراجع و محکومیت اقدام برخی مسوولان دولتی برای ورود زنان به ورزشگاه اعلام شده است.

یکی از وعده‌های دولت روحانی در انتخابات سال ۹۶ فراهم کردن زمینه‌ی ورود زنان به ورزشگاه بود. هم‌زمان شدن فشار فیفا و تلاش دولت برای باز شدن درهای ورزشگاه به روی زنان، واکنش مخالفان دولت را برانگیخته است.

سایت رجانیوز یکی از سایت‌های هوادار محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق، بیست روز پیش در گزارش با عنوان «ورزشگاه برای زنان یا زنان برای ورزشگاه؟ / آدرس غلط دولت و مجلس برای مشکلات بانوان / مسائل اصلی جامعه زنان ایرانی چیست؟»، به امکان ورود زنان به ورزشگاه واکنش نشان داده بود.

۱۸ مهرماه روز بازی تیم ملی ایران و کامبوج در حالی نزدیک می‌شود که زنان استقبالی چندین برابر مردان از تماشای این بازی کرده‌اند و بلیط‌های جایگاه‌های اختصاص یافته به زنان با سرعتی شگفت به فروش رسید.
تجمع ۵۰ نفره‌ی مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه
تجمع ۵۰ نفره‌ی مخالفت با حضور زنان در ورزشگاه

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز،تاریخ انتشار:15مهر1398،کد خبر:194486،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین