پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۳۸۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
وزیر علوم از عدم پرداخت ۴ درصد بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به دانشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: تلاش داریم بودجه جاری بطور کامل تخصیص یابد.
شعارسال: دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه خبر جدیدی از رییس سازمان برنامه و بودجه در حوزه تخصیص بودجه دریافت نکردم، اظهار کرد: اخیرا بحثی در خصوص تخصیص بودجه دانشگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه نداشتیم اما قرار بود حدود ۴ درصد تخصیص مهرماه به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی از سوی این سازمان پرداخت شود که متاسفانه هنوز عملی نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش وزارت علوم این است که بودجه دانشگاه‌ها برای سال جاری به صورت صددرصدی تخصیص یابد، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم سهم پژوهش از بودجه دانشگاه‌ها تخصیص داده شود چراکه ممکن است در شرایط فعلی به دلیل اینکه تخصیص دانشگاه‌ها کامل اتفاق نمی‌افتد اعتبار کمتری در اختیار بخش پژوهش قرار بگیرد.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه تلاش داریم در لایحه بودجه ۹۹ به موضوع پژوهش و علم دانشگاه‌ها توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، اظهار کرد: قبل از اینکه این لایحه نهایی شود باید میزان منابع بخش پژوهش مشخص شود و در مجموع منابع جدیدی به این بخش اضافه کنیم. بنابراین مجموعه‌های پژوهشی ما پیشنهادات خود را به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهند تا اگر لازم باشد این پیشنهادات به جلسه هیات دولت برده شود و بتوانیم بودجه را به این طریق تقویت کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 21 مهر 1398 ، کدخبر: 98072015240 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
همون بودجه کم هم به دانشگاه ها پرداخت نمیشه بعد میگن دانشگاه ها دانشجو پولی نگیرن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین