پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۹۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
جانشین فرمانده ناجا از تعداد بالای آمار معافیت‌های پزشکی و کفالت سربازی انتقاد کرد. سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه جانشین جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ، با اشاره به روند کاهش صدور معافیت‌های پزشکی گفت: اینکه حدود ۱۰ درصد از موالید ذکور، مشمول معافیت پزشکی شوند، حداقل در نگاه اول، نگاه قابل قبولی نیست.سردار سلیمانی به صدور معافیت‌های کفالت نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه ما حتی با طلاق‌های صوری مواجهیم.

شعار سال:جانشین فرمانده ناجا از تعداد بالای آمار معافیت‌های پزشکی و کفالت سربازی انتقاد کرد. سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه جانشین جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ، با اشاره به روند کاهش صدور معافیت‌های پزشکی گفت: اینکه حدود ۱۰ درصد از موالید ذکور، مشمول معافیت پزشکی شوند، حداقل در نگاه اول، نگاه قابل قبولی نیست.سردار سلیمانی به صدور معافیت‌های کفالت نیز اشاره کرد و گفت: در این زمینه ما حتی با طلاق‌های صوری مواجهیم. یا مثلا اگر فردی از پدرش مراقبت می‌کند و معافیت کفالت گرفته است، اگر شش ماه بعد به خواست خدا این پدر فوت شده، آیا نباید دیگر به سربازی برود؟ جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنانش به معافیت‌های تحصیلی اشاره کرد و گفت: اگرچه اکثر جوانان ما به دنبال علم و دانش هستند، اما ممکن است تعداد اندکی نیز بخواهند با بهانه ادامه تحصیل سربازی خود را به تاخیر بیندازند.سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه نباید با مولفه‌های امنیت ملی بازی کرد، گفت: متاسفانه یک انسجام قطعی و صد درصدی در زمینه سربازی بین همه سیاسیون ما وجود ندارد و برخی از آنها به خودشان اجازه می‌دهند که در این زمینه‌ها دخالت کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،تاریخ انتشار:21مهر1398،کد خبر:329129،dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین