پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴
استاندار قزوین گفت: قانون را به نفع تولید کننده و صنعتگر تفسیر کنیم و دستگاههای نظارتی هم مراقب باشند با سخت گیری بی مورد موجب کاهش ریسک پذیری مدیران نشوند.

شعارسال: هدایت الله جمالی پور ظهر یکشنبه در جلسه رونق تولید که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اربعین امسال پر شورتر نسبت به سالهای گذشته بود و از ملیت های مختلف در این رویداد عظیم شرکت داشتند که نشان می دهد امروز حرکت در مسیر سیدالشهدا در حال گسترش است و ما نیز رسالت سنگینی داریم.

وی بیان کرد: از همکاری خوب مدیران در خدمت رسانی تشکر می کنم و امیدوارم به فلسفه قیام اهمیت دهیم و توشه ای برای خود بیندوزیم.

تصمیمات کارگروه رونق تولید بسیار مهم است

جمالی پور در ادامه افزود: کار گروه رونق تولید برای ما مهم است و شما دو وظیفه مهم دارید که چالش ها را برطرف کرده و به واحدهایی که می خواهند وارد این عرصه شوند کمک کنید.

وی گفت: وظیفه همه ما در شرایطی که دشمنان دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و اقتصاد کشور هستند این است که با حساسیت بیشتری در ابن عرصه گام برداریم زیرا امروز در زمان جنگ اقتصادی هستیم و باید همه توان خود را باید بکار گیریم تا از مشکلات عبور کنیم.

استاندار افزود: دشمن همه ابزارهای نرم افراری را بکار بسته و با ایجاد مانع در تولید و تعطیلی واحدها می خواهد بی اعتمادی و نارضایتی ایجاد کند لذا باید همه امکانات را بسیج کنیم و در این میان دستگاههای نظارتی با سخت گیری نباید ریسک مدیران را کاهش دهند بلکه لازم است قانون به نفع تولید تفسیر شود نه مانع آن و از مدیران ادارات و بانکها درخواست می کنیم دنبال راهکاری برای حل مشکلات باشند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه ما فرماندهان جنگ اقتصادی هستیم که باید در مقابل هجمه ها بایستیم به قلم خود در موافقت با مخالفت با یک سرمایه گذاری و یا درخواست وام اهمیت دهیم و درست تصمیم بگیریم و یادمان باشد گاهی تصمیمات و موافقت نکردن ما می تواند یک سیستم تولید را ناکارآمد کند و به بی ببکاری و کساد بازار کسب و کار دامن بزند.

جمالی پور گفت: گام های خود را با نیت حل مشکلات بردارید و دنبال منافع ملی باشید نه سازمانی در جلسات با اطلاعات کامل حضور پیدا کنید و دنبال رفع مشکلات باشید.

صنعتگران مجاهدان اقتصادی عصر حاضرند

وی بیان کرد: باید در کنار هم باشیم و درک مشترکی از شرایط داشته باشیم زیرا دشمن امروز دنبال تجزیه و آسیب به تمامیت ارضی کشور است لذا تصمیمات غلط ما می تواند به دشمن کمک کند و مدیریت درست ما به تقویت اقتدار ملی و حفظ تمامیت ارضی منجر خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: کسی که سرمایه خود را وارد تولید کرده یک مجاهد اقتصادی با شرافت و شخصیت است که به کمک کشور آمده و باید با جدیت همراهش باشیم.

وی افزود: هدایت گری درست، حمایت جدی و بیان مشکلات و سختی ها به سرمایه گذار را جدی بگیرید و با نگاه کمک و حمایت تصمیم بگیرید و خود را با استانها و کشورهای موفق مقایسه کنید تا اعتماد مردم را جلب کنید.

جمالی پور اظهارداشت: کار امروز را به فردا موکول نکرده و مردم را معطل نکنید زیرا ارباب رجوعی که چند ساعت پشت در بماند از ما دلگیر می شود لذا باید صنعتگر و تولید کننده تکریم شود تا از مشکلات عبور کنیم.

استاندار اظهار داشت: رد شدن درخواستها حتما با دلیل و منطق باشد این که فقط گزارش داده شود چه تعداد طزرح پذیرش یا رد شده پذیرفته نیست و علت رد شدن درخواستها به صورت مکتوب در جلسه اعلام شود زیرا به نظر می رسد وقتی تعداد درخواست های رد شده خیلی زیاد است یا کارگروه خوب بررسی نکرده و یا بانک همکاری نداشته و یک جای کار ایراد دارد.

دیدگاه مدیران بانکها و دستگاهها به هم نزدیک شود

وی اضافه کرد: باید دیدگاه مدیران دستگاههای اجرایی و بانکها به هم نزدیک شود البته گرفتن وثیقه های قانونی مهم است تا تسهیلات به بانک بازگردد هرچند بهتر است وام ها بر اساس پیشرفت فیزیکی پرداخت شود اما سخت هم نگیرید و پس از تایید فنی به صورت مرحله ای پرداخت بانکها انجام شود تا خطایی صورت نگیرد.

جمالی پور گفت: فرمانداران لازم است گزارش های دقیقی از نحوه پرداخت تسهیلات رونق تولید ارائه دهند تا اگر کوتاهی شده برخورد کرده و اگر خوب کار شده مدیران را تشویق کنیم.

وی تصریح کرد: از مدیران ریسک پذیر دراین شرایط حمایت می کنیم تا کارها شتاب گیرد.

در این جلسه مشکلات یک واحد تولید شیشه دارویی برای بخشودگی و رفع مسدودی حساب ارزی مطرح و برای آن تصمیم گیری شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28مهر1398 ، کدخبر: 4751155: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین