پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
رئیس هیئت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین المللی 2016 گفت: مسابقات بین المللی روسیه تا تاریخ 22 مرداد ادامه دارد.

شعار سال: امیر سرتیپ دوم حسین شکوهی رئیس هیئت اعزامی به مسابقات دوستی نظامی بین المللی 2016 در نشست خبری که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد با اشاره به اینکه این مسابقات بین المللی از سال 2015 میلادی به صورت رسمی برگزار شده، عنوان داشت: افتتاحیه مسابقات در تاریخ شنبه نهم مرداد 95 با شرکت 120 تیم از 21 کشور جهان و ناظران 9 کشور برگزار شد.

وی افزود: ایران با هفت تیم منتخب و 168 نفر شرکت کننده در رشته های پامچه بیاتریون، سوگارو، هوابرد ، کوهستان، تهاجم دریایی، تک تیرانداز، غواصی عمیق در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیئت اعزامی به مسابقات نظامی بین المللی 2016 افزود: مسابقات کوهستان دیروز آغاز شده، مسابقات هوابرد پنج شنبه و مسابقات مبارزه تانک روز سیزده و پانزده و هفده مرداد برگزار می شود.

وی گفت: 31 تیر ماه هفت تیم به قراقستان و روسیه فرستادیم و مسابقات از دهم تا 22 مرداد برگزار می شود و 24 مرداد ماه اختتامیه نظامی دوستی بین المللی در روسیه است.

امیر سرتیپ شکوهی ادامه داد: چین تنها کشوری بود که تمام تجهیزاتش را از کشور خود آورده و از سلاح ها و مهمات قزاقستان و روسی استفاده نکرده است، ما نیز از سلاح ها و مهمات کشور روسیه استفاده کردیم اما تیم غواصی ما سلاح و مهمات را از ایران برده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395، کد مطلب: ۵۷۱۶۲۹۲:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین