پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۲۴۱۴۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
«بلومبرگ» در مقاله ای به طور خلاصه گزارشی از “اقتصاد در حال تحول جهان” همراه با آخرین آمار منتشر کرد. انتخاب نمودار در مقاله تحولات اقتصاد جهان ، مبتنی بر اهمیت بازار مالی و اقتصاد ملی، تغییر در جمعیت و رویدادهای ژئوپلیتیکی است.
شعار سال:زوی اشنیوایس و وینس گوله در مقاله‌ای که «بلومبرگ» آن را به چاپ رسانده است، گزارشی از اقتصاد جهان را همراه تعدادی از نمودارهای برتر هفته گذشته ارائه دادند.

آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اقتصاد جهان

 «بلومبرگ» در مقاله ای به طور خلاصه گزارشی از "اقتصاد در حال تحول جهان” همراه با آخرین آمار منتشر کرد. انتخاب نمودار در مقاله تحولات اقتصاد جهان ، مبتنی بر اهمیت بازار مالی و اقتصاد ملی، تغییر در جمعیت و رویدادهای ژئوپلیتیکی است.

اقتصاد اروپا

ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا، آخرین جلسه دوره کاری خود را با ارزیابی‌های تیره از چشم‌انداز قاره اروپا به پایان رساند و این در حالی بود که سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی در پایان سه ماهه سوم بار دیگر کاهش داشت.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اشنیوایس و گوله در مقاله خود دوران ریاست بانک مرکزی اروپا توسط دراگی را در یک جمله اینگونه توصیف کردند که او معتقد بود "برای رسیدن به هدف باید هر آنچه لازم باشد، انجام داد”. اکنون دراگی از ایجاد ۱۱ میلیون شغل احساس غرور می‌کند.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اما بریتانیا همچنان در تلاش است تا جدایی از اتحادیه اروپا را بررسی کند و شرایط اقتصادی به خوبی بیانگر شرایط است: "در حالی که شرکت‌های گروه هفت از فرصت هزینه‌های کم استقراض در طول سه سال و نیم گذشته استفاده کردند، اما شرکت‌های بریتانیایی همچنان با نگرانی‌ها نسبت به برگزیت بدون توافق فلج شده‌اند.”

اقتصاد آمریکا

رشد ناچیز اقتصاد جهانی، جنگ تجاری و تأکید شرکت‌ها بر ارزش سهامداران نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌ها در آمریکا در ادامه سال جاری رمق چندانی نخواهد داشت. در این میان، هزینه‌های مصرف‌کننده و افزایش قیمت مسکن رشد اقتصاد را در این کشور به ارمغان آورده است.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
مصرف‌کنندگان آمریکایی از رکورد خرید سال ۱۹۸۵ نیز عبور کردند و همانطور که اشنیوایس و گوله نوشتند: "مخارج شهروندان در بهترین زمان ممکن در این کشور افزایش داشت.”
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اقتصاد آسیا

افزایش تب برفکی در چین آمار تورم را در این کشور افزایش داده و سیاست‌های پولی را دستخوش تغییر کرده است. ممکن است تا اوایل سال ۲۰۲۰ تورم ماهانه مصرف‌کننده در چین، به ویژه پس از افزایش تب برفکی و افزایش قیمت گوشت خوک، به ۴ درصد برسد و تلاش‌های بانک مرکزی برای حمایت بیشتر از اقتصاد را پیچیده کند.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
بازارهای نوظهور

عربستان سعودی در حال مبارزه با افزایش جمعیت است و نمی‌تواند برای تعداد روزافزون شهروندان خود ـ به ویژه جوانان ـ شغل ایجاد کند.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اقتصاد جهان

اشنیوایس و گوله در ادامه نوشتند: "زمانی که اقتصادهای جهان را بر روی یک نمودار با نابرابری در یک سوی محور و کارآیی دولت در سوی دیگر ترسیم می‌کنیم، می‌بینیم کشورهایی که حساس‌ترین شرایط را با تظاهرات شهروندان خود تجربه می‌کنند (مانند هنگ کنگ، شیلی و لبنان)، به هیچ وجه بحرانی‌ترین اقتصادهای جهان نیستند و این دلیل اصلی اعتراض مردم بحران اقتصادی نیست.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
اما کدام کشورها در پنج سال آینده بیشترین رشد جهانی را خواهند داشت؟ بلومبرگ برای شناسایی موتورهای رشد با استفاده از پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول نموداری را ارائه داد که در ادامه مشاهده می‌کنید.
آخرین تحولات اقتصاد جهان + نمودار
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اقتصاد24،تاریخ انتشار:5آبان1398،کد خبر:163406،eghtesaad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
همه دنیا در حال پیشرفتن به جز ایران که داره عقب میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین