پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات راهداری لرستان گفت: ما هنوز اعتبارات زیادی برای احداث راه‌های روستایی تخریب‌ شده، دیوارهای حائل و پل‌های کوچک نیاز داریم.

شعار سال: عباس شرفی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت محور خرم‌آباد-پلدختر اظهار داشت: بعد از سیل فروردین‌ماه ما هیچ‌وقت اعلام نکردیم که عبور برای عموم وسایل نقلیه در محور خرم‌آباد-پلدختر آزاد است بلکه ضمن ایجاد محدودیت گفتیم که این محور تنها یک راه دسترسی برای اهالی منطقه و ماشین‌آلات اضطراری است.

وی افزود: خوشبختانه بارندگی‌های روز گذشته خسارتی وارد نکرد، بهسازی و روکش آسفالت محور خرم‌آباد- پلدختر دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است و تنها 700 متر از محدوده چم‌حیدر باقی مانده که به‌زودی به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در مورد وضعیت پل‌های تخریب‌ شده محور خرم‌آباد-پلدختر عنوان کرد: برخی از پل‌های مهم مانند کلات‌زیودار، کیان‌آباد و غیره که در این منطقه قرار دارند تعیین‌ تکلیف شده و پل‌های با بازید و پران‌پرویز نیز در مرحله جوابگیری از آزمایشگاه فنی مکانیک خاک هستیم که بتوان براساس آزمایشات ژئوتکنیک طراحی و برآورد این پل‌ها انجام و بعد از انتخاب پیمانکار عملیات احداث آن‌ها آغاز شود.

وی در رابطه با خسارات وارده بر راه‌های روستایی و محور خرم‌آباد-پلدختر براثر سیل فروردین‌ماه بیان کرد: براساس برآورد انجام شده هزار و 130 میلیارد تومان به راه‌های استان خسارت وارد شده که هزار و 34 میلیارد تومان آن در سامانه سجاد ثبت شده که 230 میلیارد تومان آن مصوب و به استان ابلاغ شده است.

شرفی با بیان اینکه تاکنون 80 درصد از اعتبارات مصوب‌ شده تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: اما ما هنوز اعتبارات زیادی برای احداث راه‌های روستایی تخریب‌شده، دیوارهای حائل و پل‌های کوچک نیاز داریم.

وی تصریح کرد: برای احداث و مرمت بیش از 130 دهانه پل کوچک و بزرگ پیمانکار انتخاب شده است و امیدوار هستیم روند کار به شکلی پیش رود که در بارندگی‌های جدید با کمترین انسداد روبه‌رو شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ضمن اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات راهداری استان گفت: به طور حتم امکانات ما محدود است و بنده از استاندار لرستان درخواست کردم که حدود 5 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیص‌یافته برای اجاره ماشین‌آلات بخش خصوصی در نظر گرفته شود تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 4 آبان 98، کد خبر: 2127816، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
امداد رسان امداد برسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین