پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
طی مراسمی که با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، یاسین مطهری‌زاده به عنوان رئیس جدید دادگستری جزیره کیش معرفی و منصوب شد.
شعار سال:طی مراسمی که با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، یاسین مطهری‌زاده به عنوان رئیس جدید دادگستری جزیره کیش معرفی و منصوب شد.

رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی "یاسین مطهری‌زاده" را به عنوان رئیس جدید دادگستری جزیره کیش منصوب کرد.
طی مراسمی که با حضور علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، امام جمعه کیش و جمعی از مسئولان قضایی و اجرایی، یاسین مطهری‌زاده به عنوان رئیس جدید دادگستری جزیره کیش معرفی و منصوب شد.
 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم گفت: برای ارتقای کمی و کیفی دستگاه قضایی در جزیره کیش تلاش می‌کنیم.
 علی صالحی افزود: سعی داریم تا روند توسعه و پیشرفت عملکرد دادگستری جزیره کیش با سرعت بیشتری تداوم یابد.
 وی همچنین تأکید کرد: ضرورت دارد مسئولان و کارکنان دادگستری کیش در پرتو  عزم و مدیریت جهادی برای شکوفایی اقتصادی کشور و رفع موانع و همچنین احقاق حق و اجرای دقیق احکام بستر فعالیت‌های خرد و کلان اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گزاری مشروع را فراهم کنند.
در انتهای این مراسم ،با اهدای لوح سپاس از زحمات محمد شنبه‌زاده رئیس سابق دادگستری جزیره کیش تقدیر شد و با قرائت حکم آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، یاسین مطهری‌زاده به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی (حقوقی) و رئیس جدید دادگستری جزیره کیش معرفی گردید.

در متن حکم انتصاب یاسین مطهری‌زاده از سوی آیت‌الله رئیسی آمده است:
امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن ، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم‌دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید .
سید ابراهیم رئیسی ؛ رئیس قوه قضائیه

 گفتنی است : محمد شنبه‌زاده رئیس سابق دادگستری کیش نیز در حکمی به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان منصوب شد.

گفتنی است، حضور در یادمان شهدای جزیره کیش و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی، دیدار با امام جمعه، روحانیون، علمای تشیع و تسنن و مسئولین اجرایی و خانواده معظم شهدا دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از جزیره کیش را به خود اختصاص می‌داد.
 دکتر یاسین مطهری از جوانان اهل باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کبنا نیوز،تاریخ انتشار:4آبان1398،کد خبر:414254،www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین