پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۸۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌‌های اجتماعی خود و به دنبال تعیین برنامه اساسی و بنیادین مبنی بر مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده کشور، در حال اجرای عملیات ساخت 3 مدرسه در روستاهای شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است.
شعار سال:عملیات ساخت 3 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان گلستان توسط بانک پاسارگاد در حال پیگیری است و پیشرفت بسیار خوبی نیز داشته‌است.

 این بانک در راستای ایفای رسالت‌‌های اجتماعی خود و به دنبال تعیین برنامه اساسی و بنیادین مبنی بر مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق سیل‌زده کشور، در حال اجرای عملیات ساخت 3 مدرسه در روستاهای شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است.

بر اساس این خبر، مدرسه‌ی سالار در روستای پیرآغاچ دارای 3 کلاس، مدرسه‌ی مفتح در روستای صحنه دارای 4 کلاس و مدرسه‌ی امیرکبیر در روستای قرنجیک دارای 6 کلاس است. این مدرسه‌ها به صورت متمرکز و با اعتبار 5 میلیارد تومان در حال ساخت هستند.

گفتنی است بانک پاسارگاد در طرح مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق سیل زده علاوه بر استان گلستان، در حال اجرای عملیات ساخت 13 مدرسه در استان لرستان و 4 مدرسه در استان خوزستان نیز است که تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت داشته‌اند.

این بانک علاوه بر ساخت مدرسه، کمک‌های نقدی و غیرنقدی قابل توجهی نیز به هم‌وطنان در مناطق سیل‌زده کشور اختصاص داده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بانک  پاسارگاد،تاریخ انتشار:6آبان1398،کد خبر:911،www.bpi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
1
نشانه ای از بانکداری اسلامی بانک پاسارگاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
0
زحمات این بانک خصوصی و یک بانک دولتی دیگر، در ساخت مدرسه در مناطق زلزله زده و سیل زده، قابل تقدیر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین