پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، عملیات ساخت چهار مدرسه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان را آغاز کرده‌بود که با پیشرفت بسیار خوبی در حال پیگیری است.
شعار سال: به دنبال وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، بانک‌پاسارگاد برنامه اساسی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت مدرسه در این نواحی و اختصاص بودجه تبلیغاتی بانک به این امر خطیر، اعلام کرد. به دنبال این تصمیم، عملیات ساخت چند مدرسه در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد که با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.
 
بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و انجام بررسی‌های دقیق، عملیات ساخت 4 مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهای ذبیددبات، خشه سلمان سردال، مالک‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز کرده‌است که با توجه به پیشرفت بیش از 55 درصدی برخی از پروژه‌ها و سرعت اجرای عملیات ساخت، به زودی آماده‌ی بهره‌برداری خواهند شد.
 
گفتنی است تشکیل ستاد پشتیبانی پس از وقوع حادثه، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی بانک و اهدای کمک نقدی به مبلغ 10 میلیارد ریال به هم‌میهنان سیل‌زده، ارسال لوازم خانگی و ... بخش دیگری از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایستانیوز، تاریخ انتشار 22 مهر 98، کدخبر: 289876، istanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
1
بانک پاسارگاد از جمله بانک هایی بوده که بخوبی به تعهدات خودش در خصوص سیل و زلزله عمل کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین