پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۴۲۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
معاون آموزشی دانشگاه تهران آمار بازنشستگی اساتید را اعلام کرد و گفت: امسال حدود ۸۵ تا ۱۰۰ نفر، جذب هیات علمی و استخدام خواهیم داشت.
شعار سال:معاون آموزشی دانشگاه تهران آمار بازنشستگی اساتید را اعلام کرد و گفت: امسال حدود ۸۵ تا ۱۰۰ نفر، جذب هیات علمی و استخدام خواهیم داشت.

 سید حسین حسینی با اشاره به کاهش ظرفیت دانشجوی این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، گفت: البته ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ثابت مانده به طوری که در چند سال اخیر ظرفیت مقطع کارشناسی را که حدودا ۴ هزار نفر بوده، ثابت نگه داشته ایم و امسال نیز همین تعداد پذیرش خواهیم داشت.

معاون آموزشی دانشگاه تهران همچنین با بیان اینکه هر ساله بین ۶۰ تا ۷۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران بازنشسته می شوند، ادامه داد: برای جبران این افراد و نیز بهبود نسبت استاد به دانشجو، امسال نیز همچون سنوات گذشته، حدود ۸۵ تا ۱۰۰ نفر، جذب هیات علمی و استخدام خواهیم داشت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وب سایت تخصصی هیات علمی،تاریخ انتشار: ---،کد خبر: ---،heiatelmi.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین