پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
زهرا جواهریان به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منصوب و اطهره نژادی وارد حوزه کمیسیون های تخصصی هیات دولت شد.

شعارسال: با صدور حکمی از سوی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، زهرا جواهریان به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی این معاونت منصوب شد و اطهره نژادی معاون قبلی، وارد حوزه کمیسیون های دولت شده و امور دبیرخانه کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیات دولت را در دست گرفت که ریاست آن برعهده وزیر راه و شهرسازی است.

در متن حکم معصومه ابتکار خطاب به زهرا جواهریان آمده است: نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به سمت «معاون برنامه ریزی و هماهنگی» منصوب می شوید. امید است با اتکا به عنایات الهی در برنامه ریزی نتیجه محور و هماهنگی، تعامل و جلب مشارکت دستگاه های اجرائی، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد و در تحقق برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید و تسریع روند بهبود وضعیت زنان و خانواده گام های موثری برداشته شود.

زهرا جواهریان عضو هیات علمی دانشگاه و دارای ۲۱ سال سابقه مدیریت در حوزه های برنامه ریزی، توسعه پایدار و پژوهش، همچنین ۵ سال مشاور زنان رییس سازمان حفاظت محیط زیست و حدود یک سال و نیم مشاور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده است.

در حکم اطهره نژادی از سوی حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت نیز آمده است: نظر به تعهد و تخصص سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست منصوب می شوید. انتظار می رود با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و استفاده بهینه از همکاری دستگاههای اجرایی، صاحب نظران و متخصصان علمی و دانشگاهی، انجمن های تخصصی، صنفی و سازمان های مردم نهاد، موجبات ارتقای کیفی دبیرخانه کمیسیون را فراهم آورید. امید است با اتکال به عنایات الهی و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

خانم نژادی اولین زنی است که در کمیسیون های تخصصی هیات دولت سمت می گیرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت امور زنان و خانواده، تاریخ انتشار: 13آبان1398، کدخبر: 12312، women.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین