پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۵۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه این کشور نیازی به کشور‌های مستکبر ندارد، گفت در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا سکوت نخواهد کرد.
شعار سال: رهبر جریان صدر عراق با بیان اینکه این کشور نیازی به کشور‌های مستکبر ندارد، گفت در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا سکوت نخواهد کرد.
 
سید «مقتدی الصدر» رهبر جریان صدر عراق دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای مخالفت خود را با برگزاری انتخابات زودهنگام تحت نظارت ایالات متحده اعلام کرد و گفت که در برابر انتخابات زودهنگام تحت نظارت آمریکا ساکت نخواهند نشست.

وی با بیان اینکه عراق نیازی به کشور‌های مستکبر ندارد، افزود: «اگر آمریکا بار دیگر در امور عراق دخالت کند، تظاهرات میلیونی در کشور به راه انداخته می‌شود، به ویژه اینکه بدانیم این اشغالگران بودند که باعث جذب مفسدان به عراق شدند. آمریکا خواستار این است که اینترنت قطع نشود، در حالی که خودش بزرگ‌ترین کنترل کننده آن است».

رهبر جریان صدر تصریح کرد: «به آمریکا اجازه موج سواری نخواهیم داد و نمی‌گذاریم عراق را به سوریه و میدان جنگ و درگیری تبدیل کند».

سید مقتدی الصدر با اشاره به تظاهرات در عراق افزود: «آمریکا بار دیگر ثابت کرد که در امور دیگر کشور‌ها دخالت می‌کند. عراق مال مردم این کشور است و خودشان سرنوشت آن را رقم می‌زنند».

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «دست از دخالت در عراق بردارید، عراق بزرگانی دارد که می‌توانند از وطنشان دفاع کنند و نیازی به دخالت نه شما دارد و نه دیگران».

رهبر جریان صدر به آمریکا هشدار داد که اگر یک بار دیگر در امور عراق دخالت کند، با برگزاری تظاهرات میلیونی، به حضور این کشور در عراق پایان خواهند داد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20 آبان 1398، کدخبر: 13980820001277 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
اصلا معلومه با خودت چند چندی .فرمان اشوب و راهپیمایی را خودت صادر کردی.عراق را تو هم ریختی.بعد توقع داری امریکا بهت حلوا بده.امریکا دستش برسه یه صدام دیگه بر عراق حاکم میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
ایشان نبود که پیشنهاد برگزاری انتخابات تحت نظارت مجامع بین المللی را مطرح می کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین