پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۱۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
رهبر جریان صدر عراق در واکنش به انتقادهای تند دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از سازمان بهداشت جهانی عنوان کرد: ترامپ پس از حمله به سازمان بهداشت جهانی با سرنوشت ملت ها بازی می کند.

شعار سال: «مقتدا صدر» شب گذشته در بیانیه ای بیان کرد: پس از آنکه شما را به عنوان تاجران جنگ ها، نسل کشی، قتل و ارعاب ملت ها شناختیم، امروز ترامپ را در حالی می شناسیم که با بی تفاوتی نسبت به بیماری واگیر دار کرونا،  با سرنوشت ملت ها بازی، و به سیاسی کاری قضیه کرونا اقدام می کند.

صدر افزود: ترامپ نه تنها به چین بلکه به سازمان بهداشت جهانی هم حمله کردو این نشان می دهد که او شایستگی مدیریت این بحران جهانی را ندارد.

وی افزود: ترامپ قادر به محافظت از مردم آمریکا نیست چگونه می خواهد این بیماری را از جهان دور کند. پیشنهاد می کنم که سازمان بهداشت جهانی با همکاری کشورهایی که سرنوشت جهان بیشتر از تجارت و قمار برایشان اهمیت دارد،  نقش خود را با جدیت و اثربخشی بیشتر انجام دهد.

صدر در ادامه بیانیه خود آورد: در هر حال شایسته نیست از طریق گردنکشی در برابر خداوند، درهای آسمان را به روی خود ببندید بلکه دارویی جز اذعان برای خدای آسمان وجود ندارد. نه گردنکشی سودی دارد و نه الحاد.. به خدای آسمان ها اذعان کنید تا شاید راه حلی برای ایجاد واکسن یا دارویی برای درمان به شما الهام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ 29 فروردین 99، کد مطلب: 926609: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
ترامپ با سرنوشت ملت خودش هم بازی میکنه ملت های دیگه که جای خود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین