پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
ترامپ خواستار بازگشایی هر چه زودتر کسب و کارهاست. از زمان اعمال قوانین قرنطینه در ایالت های آمریکا 22 میلیون کارگر آمریکایی بیکار شده‌اند.

شعار سال: ترامپ دیروز با نوشتن 3 توییت تحریک‌آمیز از هوادارانش در 3 ایالت "میشیگان"، "مینه‌سوتا" و "ویرجینیا" خواست تا قانون قرنطینه را بشکنند.

در پس تشدید اختلافات دولت فدرال به رهبری ترامپ با  فرمانداران دموکرات برخی ایالت‌های آمریکا درباره تمدید قرنطینه سراسری، ترامپ هواداران خود را تحریک به آشوب و سرپیچی از قوانین قرنطینه کرده است.

فرمانداران 3 ایالت فوق از حزب دموکرات هستند و مخالف بازگشایی زودهنگام کسب و کارها هستند. طی روزهای گذشته در این ایالت‌ها طرفداران ترامپ که برخی از آنها مسلح بودند تظاهرات برگزار کردند و خواستار بازگشایی دوباره کسب و کارها شدند.

ترامپ خواستار بازگشایی هر چه زودتر کسب و کارهاست. از زمان اعمال قوانین قرنطینه در ایالت های آمریکا 22 میلیون کارگر آمریکایی بیکار شده‌اند.

ترامپ همچنین در توییتی دیگر با بازنشر مصاحبه خانگی اخیر "نانسی پلوسی" رییس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به کنایه نوشته: او از خانه 7.5 میلیون دلاری خود درسانفرانسیسکو و یخچال 24 هزار دلاری‌اش در حال نشان دادن بستنی و شکلات است در حالی که 22 میلیون آمریکایی به خاطر بحران کرونا (و قرنطینه ) بیکار هستند. شرم آور است."

او دیروز نیز در توییت توهین‌آمیز نانسی پلوسی را دیوانه خطاب کرد و از او خواست به واشنگتن برگردد و برای مردم صدمه دیده از بحران کرونا فکری بکند و قانونی تصویب کند.

تظاهرات حامیان ترامپ علیه قرنطینه در ایالت میشیگان/ رویترز

ترامپ و پلوسی از بهمن ماه پارسال و از ماجرای پاره کردن نطق سالانه کنگره ترامپ از سوی پلوسی در واکنش به دست ندادن ترامپ با او، قهر هستند و با هم صحبت و جلسه‌ای نداشته‌اند.

بَست نشستن حامیان ترامپ علیه قرنطینه در شهر ریچموند ایالت ویرجینیا/EPA

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت عصرایران، تاریخ 30 فروردین 99، کد مطلب: 723966: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
این ترامپ هم دیونه است قشنگ رد داده معلوم نیست آمریکا چه بلایی سرش بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین