پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درباره جابجایی و یا تغییرات در سطح فرمانداری ها و بخشداری های استان گفت: یک یا دو تغییر در سطح فرمانداری های استان خواهیم داشت.

شعارسال: حسین حسن نژاد با تاکید براینکه نامزدهای احتمالی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند افزود: فعالیت های تبلیغات زودهنگام نامزدها و تخلفات این بخش رصد می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تاکنون گزارش هایی از تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام گزارش شده است افزود: نیروی انتظامی تاکنون گزارش هایی ارائه کرده است و بخشی از مسئولیت ها متوجه دستگاه قضایی است تا برخورد لازم را انجام دهد و بخشی نیز متوجه استانداری است و پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

وی با اظهار اینکه فعالیت های انتخاباتی در فضای مجازی نیز رصد می شود از نامزدهای احتمالی خواست تا قانون را سرلوحه کار قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درباره تغییرات احتمالی وانتصابات جدید در حوزه فرمانداری ها و بخشداری های استان گفت: سعی می کنیم جاهایی که خالی است را تکمیل کنیم و احتمال یک یا دو تغییر نیز داریم.                                                               

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18آبان1398  ، کدخبر: 4766530، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین