پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
محمدعلی خسروی اظهار کرد: چندین پروژه در حوزه صنعت برق با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومانی در حال اجرا بوده و تا پیش از تابستان سال آینده به اتمام می‌رسند.وی عنوان کرد: صنعت برق بروجرد هم‌اکنون از ۷ پست فوق توزیع تغذیه می‌شود که شامل ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه پست توزیع و ۳۲ هزار دستگاه چراغ است.
شعارسال: مدیر امور برق بروجرد گفت: چندین پروژه صنعت برق با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در این شهرستان اجرایی می‌شود.
 
محمدعلی خسروی  اظهار کرد: چندین پروژه در حوزه صنعت برق با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومانی در حال اجرا بوده و تا پیش از تابستان سال آینده به اتمام می‌رسند.
 
وی عنوان کرد: صنعت برق بروجرد هم‌اکنون از ۷ پست فوق توزیع تغذیه می‌شود که شامل ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه پست توزیع و ۳۲ هزار دستگاه چراغ است.
 
مدیر امور برق بروجرد با اشاره به وجود ۱۴۳ هزار مشترک برق در بروجرد بیان کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در این شهرستان در حال اجرا است که از آن جمله می‌توان به اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت مسیر دهنو مقدسی و بیچون اشاره کرد.
 
خسروی خاطرنشان کرد: جداسازی ۷ روستای بخش مرکزی و اشترینان از شبکه توزیع برق استان همدان و اتصال آن‌ها به شبکه توزیع بروجرد و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق منطقه جعفرآباد به طول ۸ کیلومتر از دیگر پروژه‌های یاد شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین اصلاح شبکه روستای تنگ محمدحاجی که پس از وقوع سیل فروردین ماه امسال در حال جابجایی است، در دستور کار قرار دارد.
 
مدیر امور برق بروجرد تاکید کرد: احداث ۲ فیدر جدید از پست ۶۳ کیلوولت محور بیران‌شهر تا بلوار آیت‌الله صاحب‌الزمانی به منظور تغذیه بخش‌های شرقی شهر بروجرد از دیگر پروژه‌هایی است که اجرایی می‌شود.
 
خسروی افزود: اصلاح فیدرهای مناطق شیروان و گروه ۲۴ بعثت در منطقه اشترینان و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت روستاهای ده‌ترکان، لیقناب و گل زرد از دیگر پروژه‌های صنعت برق در بروجرد است.
 
وی تاکید کرد: مراحل احداث یک پست فوق توزیع منطقه شهرک اندیشه و افزایش ظرفیت پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی نیز در دست اجرا است.
 
مدیر امور برق بروجرد اظهار کرد: پروژه‌های یاد شده در مرحله عقد قرارداد، انتخاب پیمانکار و یا تجهیز کارگاه بوده و در برخی از آن‌ها نیز عملیات اجرایی آغاز شده است.
 
خسروی تصریح کرد: قرار است اعتبار ۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومانی که معادل ۳۵ درصد مجموع اعتبارات تخصیصی عوارض برق استان لرستان است، برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شود.
 
وی عنوان کرد: همه پروژه‌های نام‌برده شده تا پیش از فرا رسیدن تابستان سال ۹۹ اجرایی و عملیاتی شده و به اتمام می‌رسند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   فارس ،تاریخ انتشار:     27  آبان 1398،کدخبر:   13980826000841،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین