پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۳۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم بسیج در ایجاد اتحاد در میان اقشار مختلف جامعه، گفت: عوامل و رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی باید بازخوانی شود.

شعار سال: ظهر یکشنبه همزمان با فرا رسیدن ایام هفته بسیج سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و ارسلان زارع، استاندار گیلان از پایگاه مقاومت بسیج «شهدای گمنام» در رشت بازدید کردند.

بسیج زمینه ایجاد اتحاد در جامعه را فراهم می کند

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استفاده‌ از نیروهای ایثارگر مردمی از ایده‌های امام خمینی‌(ره) بود، افزود: بسیج زمینه تقویت اتحاد در میان مردم را فراهم می کند که آثار را در طول ۴۰ سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی عوامل و رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به انسجام ملی نیازمندیم و با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

استاندار گیلان با تشکر از اقدامات و تلاش‌های بسیجیان در برای تامین نظم و امنیت جامعه در روزهای اخیر، تصریح کرد: دشمنان در تلاش بودند که از طریق اغتشاشات امنیت جامعه برهم بزنند اما با حضور به موقع مردم و بسیجیان ناکام ماندند.

گره‌گشایی از مشکلات مردم وظیفه امروز بسیج است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه خدمت در بسیج یک توفیق و رزق الهی است، اظهار کرد: کار در بسیج باید با نیت خالص و برای رضای خدا باشد و یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج نیز امروز، گره گشایی از مشکلات مردم است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی روحیه انقلابی و جهادی دارند، گفت: نیروهای بسیجی گیلان در روزهای گذشته برای تامین امنیت مردم شبانه‌روزی در حال انجام وظایف محوله بودند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3    آذر    98، کد خبر:   4779636، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
به نظر من یکی پیدا بشه اینو با جزئیات بنویسه بسیار کتاب پر فروشی میشه یا در مدارس آموزش بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
دشمنان در تلاش بودند که از طریق اغتشاشات امنیت جامعه برهم بزنند اما با حضور به موقع مردم و بسیجیان ناکام ماندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین