پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
استاندار خوزستان گفت: بسیج در تمام صحنه‌ها هوشیار و بیدار بوده است و در جریان سیل و زلزله اخیر خوزستان نه تنها به طور حمایتی وارد عمل شد بلکه عدم حضور آن‌ها حتی می‌توانست آسیب‌های جدی وارد کند.
شعارسال: استاندار خوزستان گفت: بسیج در تمام صحنه‌ها هوشیار و بیدار بوده است و در جریان سیل و زلزله اخیر خوزستان نه تنها به طور حمایتی وارد عمل شد بلکه عدم حضور آن‌ها حتی می‌توانست آسیب‌های جدی وارد کند.
 
غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت وجود بسیج بر کسی پوشیده نیست و اگر بسیجِ بسیجیان نبود نمی‌دانستیم سرنوشت جنگ تحمیلی چگونه رقم می‌خورد اما بسیج در آن مقطع حساس دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرد.
 
وی افزود: بسیج در تمام صحنه‌ها هوشیار و بیدار بوده است و در جریان سیل و زلزله اخیر خوزستان نه تنها به طور حمایتی وارد عمل شد بلکه عدم حضور آن‌ها حتی میتوانست آسیب‌های جدی وارد کند.
 
استاندار خوزستان عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر و با توجه به مسائلی که پیش آمد مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و بسیجیان در برابر این عده معدود که چارچوب‌های نظام را نشانه رفته بودند، ایستادگی کردند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   فارس ،تاریخ انتشار:   5   آذر 1398،کدخبر: 13980905000508   ،www.farsnews.com/khuzestan
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین