پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
در عرض کمتر از یک ماه، قیمت گوجه فرنگی، تفاوت کف و سقف بیشتر از 10 هزار تومان را تجربه کرد. در این بین، متضرر واقعی را می توان کشاورز(تولید کننده) و مصرف کننده پنداشت. سوال کلیدی قابل طرح این است که نقش مدیران جهاد کشاورزی برای پیشگیری از این وضعیت چیست؟

شعار سال: در خبرها آمده بود که رییس اتحادیه بارفروشان گفته قول مي دهم تا ۱۰ روز آينده قيمت گوجه به کيلويي ۴تا ۵هزارتومان برگردد! قبل از ورود به بحث ، تقاضامندیم که این تصاویر دردناک متعلق به ۲۰روز پیش است را نگاه کنید. چرا در روزهایی که زحمات کشاورزان بر باد می رفت، مسئولی پیدا نمی شود که قول عدم تکرار این مصیبت را بدهد ؟؟


سکوت سنگین،شرم آور و آمیخته با خفت مدیران جهاد کشاورزی در حالی ادامه دارد که مقابله با این مشکل در بخش کشاورزی را می توان با برنامه ریزی برای الگوی کشت، توسعه صنایع تبدیلی ، توسعه زیر ساخت های سردخانه متناسب با الگوهای کشت منطقه ای ، توانمندی تشکل های بخش کشاورزی ، توسعه مکانیزاسیون، اطلاع رسانی به کشاورزان، خرید تضمینی و ..... ، تا حد زیادی رفع نمود.

 

تعداد بازدید : 6

 

شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین