پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۴۷۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه این وزارتخانه مخالفتی با ایجاد صندوق حمایت از نخبگان ندارد، گفت: البته این موضوع را بنیاد ملی نخبگان در مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید پیگیری کند.

شعارسال: منصور غلامی درباره نظر وزارت علوم برای تشکیل صندوق حمایت از نخبگان برای حمایت و به کارگیری از نخبگان در شرایط تحریم اقتصادی، گفت: باتوجه به اینکه بنیاد ملی نخبگان در مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد آن مجموعه باید پیگیری‌های لازم در این باره را انجام و در صورت نیاز طرح آن را ارائه کند.

وی افزود:، اما وزارت علوم مخالفتی با ایجاد صندوق برای حمایت از نخبگان ندارد و اگر طرحی در این باره ارائه شود، وزارت علوم نیز نظر کارشناسی خود را درباره اصل موضوع و تقویت این صندوق ارائه می‌کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز باید ردیف بودجه‌ای برای ایجاد این صندوق و حمایت از نخبگان تعیین و مشخص کند؛ البته اگر از قبل ردیف بودجه‌ای باشد که بتوان به این صندوق تعمیم داد می‎توان از ظرفیت آن استفاده کرد، ولی در غیر صورت این صندوق نیازمند ردیف اعتباری جدید است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 8آذر1398 ، کدخبر: 20191129102522208: www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین