پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
سازمان فرهنگی رسانه‌ای «اوج» مرکزی به نام «ماوا» راه‌اندازی کرده که وظیفه آن تولید سرود، موسیقی‌های پاپ، سنتی و آکاپلا است.

شعار سال: سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» که فعالیت‌های هنری و فرهنگی‌اش غالبا بازتاب‌های زیادی دارد و حتی برخی از آثاری که خلق می‌کند موافقان و مخالفان سرسختی پیدا می‌کند در سال گذشته بیشتر تمرکز خود را بر حمایت از آثار سینمایی گذاشت و با ساخت فیلم و انیمیشن جایگاه خود را تثبیت کرد، اما به نظر می‌رسد سال گذشته در کنار فعالیت‌های سینمایی در تدارک فراهم کردن زیرساخت‌هایی برای فعالیت جدی‌تر و رسمی تر در زمینه موسیقی بوده است.

موسسه «اوج» اواخر سال ۹۴ مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) را راه‌اندازی کرده است که ماموریت آن تولید سرود و موسیقی‌های پاپ و سنتی و آکاپلا است.

این مرکز تازه تاسیس برنامه خود را در سال جاری در سه حوزه اصلی تولید، آموزش و پژوهش برنامه‌ریزی کرده است. همچنین در سال ۹۵ مهمترین رویکرد و راهبردشان، تولید آثار با کیفیت و ارتقای سطح کیفی تولیدات در قالب‌های سرود، آکاپلا و دکلمه، پاپ و سنتی است.

مرکز «ماوا» در جدیدترین فعالیت خود با فرزاد فرزین خواننده پاپ همکاری کرده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395، کد مطلب: 3736043:www. mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین