پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۴۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: با تغییر ضریب اقساط تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم بانک مسکن در روش پلکانی سالانه میزان اقساط مورد پرداخت در سال اول نسبت به روش ثابت 20 درصد کاهش یافته است.

شعار سال: محمد حسن مرادی اظهار کرد: با موافقت هیئت مدیره بانک مسکن و تغییر ضریب اقساط تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم این بانک از سه درصد به پنج درصد، مشتریان بانک با انتخاب روش پلکانی سالانه به جای روش قسط ثابت برای بازپرداخت تسهیلات 800 میلیون ریالی خرید خانه در شهر تهران از این پس به جای مبلغ 10 میلیون و 30 هزار ریال در سال اول ماهانه 8 میلیون و 50 هزار ریال به عنوان قسط پرداخت می کنند که در سال دوم و بعد از آن هر سال پنج درصد به مبالغ اقساط افزوده می شود.

وی اظهار داشت : با تغییر این ضریب در روش پلکانی سالانه جدید "ضریب پنج درصد" نسبت به روش پلکانی سالانه قدیم "ضریب سه درصد " میزان اقساط سال اول با 9 درصد کاهش به 8 میلیون و 50 هزار ریال رسیده است.

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: مشتریان بانک مسکن در زمان انتخاب روش بازپرداخت اقساط تسهیلات خود علاوه بر روش های تقسیط ساده و پلکانی سالانه می توانند روش پلکانی چهارساله را نیز انتخاب کنند.

وی افزود: در روش پلکانی چهارساله مبلغ اقساط در چهار سال نخست 8 میلیون و 710 هزار ریال است و هر چهار سال یک بار به میزان 20درصد به اقساط آنها افزوده می شود.

مرادی ادامه داد: استفاده از روش تقسط پلکانی سالانه جدید در تسهیلات پرداختی از محل امتیاز صندوق پس انداز مسکن یکم در تمامی مناطق شهری اعم از تهران ، مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت و سایر شهرها امکانپذیر است.

وی گفت: بانک مسکن همچنین برای زوجینی که می خواهند از اوراق خرید مسکن استفاده کنند تسهیلات جدیدی تحت عنوان «حذف شرط تاریخ ازدواج » در نظر گرفته است.

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن افزود: تسهیلات مزبور پیش از این فقط به مزدوجینی که از اول فروردین 1385 به بعد عقد کرده بودند پرداخت می شد که این شرط نیز برداشته شد و به این ترتیب همه زوجینی که سابقه دریافت تسهیلات مسکن را ندارند بدون توجه به تاریخ ازدواجشان می توانند از این تسهیلات در تهران تا سقف 100 میلیون تومان، در شهرهای بالای 200 هزار نفر تا سقف 80 میلیون تومان و در شهرهای زیر 200 هزار نفر تا سقف 60 میلیون تومان استفاده کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 18مرداد 95 ، کد مطلب: 207306:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین