پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۰۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۲
رئیس بیمارستانی در شیراز یک پزشک را بدلیل انتقاد در فضای مجازی از کار برکنار کرده است.

شعارسال: در این نامه آمده است دکتر مسیح شفا به دلیل انتقاداتی که در فضای مجازی از بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا کرده است حق کار در این بیمارستان را ندارد.

تکذیبیه:

به دنبال انتشار این خبر مدیریت مجموعه آموزشی،پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا جوابیه ای برای سلامت نیوز، ارسال کرده است که به شرح زیر است:

پیرو نامه انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر اخراج پزشک به دلیل انتقاد،به استحضار می رساند دکتر مسیح شفا هیچگونه رابطه استخدامی با مجموعه ابوعلی سینا نداشته و در صورت درخواست همکاری ،مطابق سایر درخواست های مشابه از سوی پزشکان ،طبق قوانین داخلی بیمارستان در کمیته ارزشیابی پزشکان مطرح و رسیدگی می گردد.

ضمنا مطابق متن نامه پزشک مذکور مواردی را نسبت به بیمارستان درفضای مجازی مطرح نموده اند که در این زمینه مجموعه حق پیگیری قانونی و شفاف سازی موارد ذکر شده را برای خود محفوظ می داند. بنابراین هرگونه بحث اخراج با توجه به عدم رابطه استخدامی تکذیب و ناشی از سو برداشت انتشار دهنده گان است.

مدیریت مجموعه آموزشی،پژوهشی و درمانی ابوعلی سینا

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار: 11آذر1398 ، کدخبر: 285459: www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین