پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
در کشور ما که هوانوردی عمومی موضوعی ناشناخته است و هیچ قانون شفافی در زمینه پهپادها وجود ندارد و بعضا پهپاد را با ضدهوایی هدف قرار می دهند و زیرساخت های مدیریت ترافیک هوایی کشور جوابگوی این نوع پرواز ها نیست، صحبت از سرویس پهپاد پستی بیشتر شبیه شوخی است.

شعار سال:در کشور ما که هوانوردی عمومی موضوعی ناشناخته است و هیچ قانون شفافی در زمینه پهپادها وجود ندارد و بعضا پهپاد را با ضدهوایی هدف قرار می دهند و زیرساخت های مدیریت ترافیک هوایی کشور جوابگوی این نوع پرواز ها نیست، صحبت از سرویس پهپاد پستی بیشتر شبیه شوخی است.

سورپرایز وزیر جوان بیشتر از اینکه سرویسی واقعی شبیه به نمونه مشابه شرکت های آمازون و DHL باشد ، مانند یک طرح با ظاهر نمایشی می‌نماید . اولین دلیل اینکه در کشورهای پیشرو ، با وجود تصویب قوانینی کامل و گستردگی خدمات هوانوردی عمومی ، تعریف پروازهای بدون برنامه ها،تعریف روش های نوین کنترل انواع ترافیک هوایی و همچنین بحث های چندین ساله در زمینه پهپاد های تجاری و تدوین برخی قوانین مرتبط در این زمینه، باز هم پرواز پهپاد ها معضل این کشورها محسوب شده و روزانه خبرهایی از مختل شدن پرواز های فرودگاهی یا تهدید جدی پروازها ، به خاطر پرواز پهپادها منتشر می‌شود.

حال در کشور ما که هوانوردی عمومی موضوعی ناشناخته یا حاشیه ای است ، با محدودیت وجود قوانین موثر در زمینه پهپادها مواجه بوده و بعضا پهپاد را با ضدهوایی هدف قرار می دهند ، زیرساخت های مدیریت ترافیک هوایی کشور جوابگوی این نوع پرواز ها نیست و … ،آیا صحبت از سرویس پهپاد پستی بیشتر شبیه شوخی نخواهد بود؟

در ادامه ویدئویی از شوخی با سورپرابز وزیر ارتباطات را مشاهده می نمایید:

تعداد بازدید : 11

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرلاین پرس،تاریخ انتشار:23آذر1398،کد خبر:253176،www.airlinepress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین