پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۰۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور گفت: عدم تخصیص بودجه به طرح‌های پژوهشی، ارائه این گونه طرح‌های کلان ملی را با کاهش روبرو کرد.

شعارسال: وحید احمدی، مشاور وزیر علوم و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور درباره کاهش طرح‌های کلان ملی گفت: یکی از مشکلات اساسی عدم تخصیص بودجه به طرح‌های کلان ملی است. مسائل و مشکلات کشور به عنوان طرح‌های بزرگ ملی ارائه می‌شوند و پس از تصویب در شورای عالی عتف و وزارت خانه، به عنوان طرح‌هایی که کشور برای رفع احتیاجات خود به آن نیاز دارد برای آن‌ها بودجه اختصاص می‌یابد.

احمدی ادامه داد: تمام این طرح‌ها به توافق دانشگاه‌ها، مراکز صنعتی و دستگاه‌های مختلف اجرای رسید و در مرحله نهایی قرار گرفت. به طوری که هماهنگی‌های لازم انجام شد تا شورای عالی عتف با همکاری دولت و سازمان برنامه و بودجه پروژه‌ها را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور موجب شده است تا بسیاری از این پروژه‌ها اعتبارات لازم را دریافت نکنند، خاطرنشان کرد: عدم تخصیص بودجه به طرح‌های پژوهشی ارائه این گونه طرح‌های کلان ملی را با کاهش روبه رو کرد. اگر اعتبارات طرح‌ها تامین شود، می‌توانیم برای این پروژه‌ها تصمیم گیری کنیم و گرنه تصویب آن‌ها بدون اجرا خیلی معنا نخواهد داشت.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 4دی1398 ، کدخبر: 814836: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
پژوهش دولتی در این کشور داره میمیره دکتر جون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین