پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷
سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: ۲۵ درصد بودجه سال آینده معادل ۱۹۷ هزار میلیارد تومان از محل پرداخت مالیات پیش‌بینی شده است.

شعار سال: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: ۲۵ درصد بودجه سال آینده معادل ۱۹۷ هزار میلیارد تومان از محل پرداخت مالیات پیش‌بینی شده است.

 سید مهدی مقدسی روز پنج شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: بودجه کشور در سال ۹۹ یک هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان است که ۵۶۳ هزار میلیارد تومان مربوط به بودجه عمومی است که از این میزان ۳۶۳ هزار میلیارد تومان مربوط به هزینه‌هایی است که صد درصد تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۸۳ میلیارد تومان بودجه کشور در سال آینده مربوط به شرکت‌های دولتی است. هنگامی که بودجه شرکت‌های دولتی ۲.۵ برابر بودجه دولت است، اتفاق خاصی نمی‌افتد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: بودجه سال آینده ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد و باید با منطق و نگرش به اقتصاد اصلاح پیدا کند تا اقشار آسیب‌پذیر فشار وارد نشود.

مقدسی بیان کرد: در طول ۱۰ دوره مجلس دو سوم مصوبات مجلس طرح و یک سوم لایحه بوده است.

وی گفت: در کشور ۱۲ هزار قانون وجود دارد که این حجم قانونی بین تولید کننده و سازمان امور مالیاتی و… تداخل قانونی به وجود می‌آورد. فرآیند قانون گذاری در کشور مشکل دارد و باید اصلاح شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس اظهار کرد: بودجه ریزی در کشور اشکال دارد. در فرآیند قانون گذاری باید سهم استانی بیشتر و سهم ملی کمتر باشد.

مقدسی افزود: ۲۵ درصد بودجه سال آینده معادل ۱۹۷ هزار میلیارد تومان از محل پرداخت مالیات پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: منطق اقتصادی می‌گوید با حذف صفر صورت مساله در مشکلات مالی و پولی پاک نمی‌شود بلکه باید اقتصاد صادرات محور با درآمد پایدار تقویت شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:5دی1398،کد خبر:4808332،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین